تاریخ: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۸۸۲
کد خبر: ۲۰۳۰۲۶
سرویس خبر : انرژی
پشتیبانی به سبک خوارزمی

"گسترش فناوری خوارزمی، بازوی قدرتمند صنعت فولاد"

‌می‌متالز - از اسفند ۹۸ و پس از بارگذاری کاتالیست‌های شرکت گسترش فناوری خوارزمی، در مدول B خرازی فولاد مبارکه اخبار دلنشین شکست پیاپی رکورد تولید ماهانه از این مجتمع شنیده شده است.

به گزارش می‌متالز، این بار نیز این مجموعه و کارشناسان توانمند آن در نخستین روز‌های سال جدید توانسته اند با بهره گیری از کاتالیست‌های ریفرمینگ احیا مستقیم تولیدی شرکت گسترش فناوری خوارزمی رکورد‌های پیشین خود را بهبود ببخشند و در یک روز ۸۸۹۰ تن آهن اسفنجی در هر دو مدول خود تولید کنند. در کنار عملکرد فوق العاده کاتالیست‌های ریفرمینگ تولیدی این شرکت، نقش و عملکرد چشمگیر جاذب‌های سولفورزدایی تولیدی خوارزمی که در هر دو مدول A و B بارگذاری شده و هم اکنون در حال سرویس و بهره برداری است بسیار برجسته بوده است چرا که بدون عملکرد مناسب این جاذب‌ها در حذف ترکیبات سولفوردار امکان دستیابی به این میزان تولید ماهانه و رکورد درخشان ممکن نبود.
گسترش فناوری خوارزمی با تعهد به شعار خود در سال جدید، به دنبال کسب افتخاراتی بیشتر و ماجراجویی‌هایی بزرگتر در صنایع کشور خصوصاً صنعت فولاد ایران است و امید است بتواند در تحقق شعار سال، پشتیبانی مطمئن برای صنعت کشور باشد.

منبع: گسترش فناوری خوارزمی

عناوین برگزیده