تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۹
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۲۰۳۱۰۰
سرویس خبر : اجتماعی
قاسم حدادی‌فر:

از هواداران ذوب آهن بابت حمایت تشکر می‌کنم

‌می‌متالز - کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با آمدن مدیر و سرمربی جدید شرایط تا حدودی بهتر شده است و با جدیت بیشتر کار را پیش می‌بریم، خیلی از فرصت‌ها را از دست دادیم، اما امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی رخ دهد.

به گزارش می‌متالز، قاسم حدادی فر در رابطه با تمرینات ذوب آهن در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: تمرینات را از سه فروردین ماه در دو نوبت عصر و بعد از ظهر شروع کردیم که پر فشار و خوب بود تا به مرور زمان برای بازی در لیگ آماده شویم.

وی افزود: امروز یک بازی دوستانه با تیم سپاهان انجام دادیم، امیدوار هستیم شرایط ذوب آهن خوب شود، در سال جدید نتیجه بگیریم و از اواخر جدول جدا شویم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از کادر و مدیریت قبلی باشگاه ذوب آهن تشکر می‌کنم، تصریح کرد: با آمدن مدیر و سرمربی جدید شرایط تا حدودی بهتر شده است و با جدیت بیشتر کار را پیش می‌بریم، خیلی از فرصت‌ها را از دست دادیم امیدواریم در سال جدید اتفاقات خوبی رخ دهد.

حدادی فر اضافه کرد: بازی دوستانه با سپاهان می‌تواند به آمادگی تیم کمک کند، حدود دو هفته از شرایط مسابقه دور بودیم و بازی با تیم خوب همشهری که برای قهرمانی می‌جنگد کمک کننده است.

وی خاطر نشان کرد: از هواداران ذوب آهن تشکر می‌کنم که باوجود نتایج ضعیف تیم را حمایت کردند، امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده