تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۱
بازدید: ۵۱۳
کد خبر: ۲۰۳۲۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در آغازین روز‌های سال جدید صورت پذیرفت:

بازدید معاون فنی و نظارت هلدینگ صدرتامین از روند تعمیرات اساسی در صنایع مس شهید باهنر

‌می‌متالز - وکیلی معاون فنی و نظارت تاصیکو در سفر یک روزه خود به کرمان از روند تعمیرات اساسی در کارخانجات مس باهنر بازدید و در نشستی با مدیرعامل و معاونین این مجموعه، ضمن تبریک سال نو از تلاش‌های کارکنان بخش‌های مختلف شرکت قدردانی کرد.

به گزارش می‌متالز، معاون فنی تاصیکو در این نشست با اشاره به اینکه صنایع مس باهنر در سایه همین تلاشها، سال گذشته توانست رتبه اول در جمع شرکت‌های تابعه تاصیکو را بدست آورد، افزود: از فعالیت‌های انجام شده در آغاز سال جدید و درقالب تعمیرات سالیانه نیز معلوم است؛ حرکت رو به جلو در این شرکت استمرار خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: این تعمیرات که در حجم وسیعی انجام شده، نشان دهنده اعلام آمادگی و عزم جزم مس شهید باهنر برای آغاز و انجام فعالیتی گسترده در بخش تولید و فروش شرکت و عزم شرکت در تحقق شعار سال، تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌هاست.
معاون فنی و نظارت تاصیکو این شکل از تعمیرات را بخشی از پشتیبانی‌های لازم برای تحقق تولید دانست و گفت: امیدوارم در سال جدید نیز صنایع مس شهید باهنر در امر تولید و صادرات پیشتاز باشد.
در این بازدید که مدیرعامل و تنی چند از معاونین و مدیران واحد‌های مختلف نیز حضورداشتند گزارشی از روند فعالیت‌های صورت پذیرفته و تعمیرات سالیانه ارائه شد و میزان پیشرفت هر بخش با ارائه آمار، تبیین گردید.
ضیائی مدیرعامل نیز ضمن تشکر از حضور معاون فنی و نظارت هلدینگ تاصیکو در مس باهنر بیان داشت: کارگران و کارشناسان و مدیران این شرکت در سایه همت و همدلی آمادگی کامل خود را برای حرکتی جهادی در این مجموعه عظیم صنعتی اعلام داشته و اینجانب به نیابت از کارگران سخت کوش مجموعه عظیم صنعتی مس باهنر اعلام می‌کنم که همه کارکنان شرکت در سال جدید با تکیه بر افزایش تولیدِ با کیفیت و با پشتیبانی‌ها و رفع موانع، عزم خویش را جزم کرده‌اند تا کلام رهبر عزیز را جامه عمل پوشانده و روز به روز بر افتخارات این مجموعه عظیم صنعتی بیافزایند.
وی افزود: تعمیرات سالیانه واحد‌های تولیدی یکی از برنامه‌های مدون این شرکت از گذشته بوده و امسال هم با رعایت کلیه ملاحظات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شروع شده و درحال اتمام است.
مدیرعامل مس باهنر افزود: این شرکت با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان در بخش‌های مختلف مکانیک، برق، تاسیسات، طراحی و ساخت، نیاز‌های تعمیراتی کارخانه‌های نورد، اکستروژن، لوله مسی، ذوب و دیگر واحد‌ها را برنامه ریزی و آغاز نمود و در تعمیرات سالیانه، اقدامات حیاتی، ارزشمند، عظیم و گسترده‌ای را با استفاده از فرصت تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ به انجام رساند.
گفتنی است بررسی پروژه‌های در دست اقدام در راستای مصوبات کمیته بهره‌وری از دیگر برنامه‌های معاون فنی و نظارت هلدینگ صدرتامین در سفر یکروزه به کرمان بود.

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده