تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۵۴
بازدید: ۲۵۷
کد خبر: ۲۰۳۳۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر؛

پکیج شوخی‌های نوروزی بزرگان زیر سایه بزرگترین پیشگویی قرن

‌می‌متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به شوخی‌های نوروزی بزرگان با مردم و یک پیشگویی بزرگ در بورس تهران و...

به گزارش می‌متالز به نقل از بورس نیوز، اولین گزارش پنج و نیم امسال را با پکیجی از شوخی‌های نوروزی آقایان شروع میکنیم که دلتان باز شود!
"رئیس پاستور در ایام نوروز نوید دادند که بازار سرمایه، آخر سالی دارای ثبات شد و باید تلاش کنیم امسال مردم بیشتر احساس راحتی کنند! " با توجه به اینکه این بزرگوار فرمایشات خود را با واژه بازار سرمایه استارت زده، پس منظور از مردم در جمله بعدی هم سهامداران هستند! مردم هم در جواب این نوید ایشان رنگ به رنگ شده و پیغام دادند از شما به ما زیاد رسیده، کمی هم فکر راحتی خانواده تان باشید تا ما هم فکری برای عفونت ناشی از راحتی پارسال مان کنیم...

رئیس میرداماد هم فرمودند "سال ۱۴۰۰ با ثبات‌تر از سال ۹۹ خواهد بود و ضمنا، مهار تورم و تقویت ارزش پول ملی هم در اولویت است و... " با توجه به شفاف سازی عجیبی که بعد از فرمایشات ایشان از سوی روابط عمومی میرداماد انجام شد و به نوعی محترمانه کاسه و کوزه چاپ پول و تورم بر سر اهالی پاستور شکست، فقط یک احتمال می‌توان داد؛ جناب رئیس کل، خواسته سورپرایزتان کند و دروغ سیزده را چند روزی زودتر رو کرده اند...
خبر رسید کسری بودجه ۹۹ مبلغ ۲۰۰ همت برآورد شده بوده؛ ولی در همان سال ۹۹ اهالی پاستور به مدد زیرکی شان، ۲۳۰ همت از طریق بازار سرمایه، تامین مالی کرده اند! حالا زیادی اش قرار است خرج رفاه خودتان شود؛ خیال تان راحت!
عزیز دیگری هم ما را به وجد آوردند؛ وقتی اعلام کردند برای مهار قیمت مرغ، قرارگاه ساماندهی مرغ راه انداخته اند و یکی از وزرا هم ریاست قرارگاه را بعهده دارند! چون به قول دوستان، آقایان فقط در مقابل مرغ شکست خوردند و سیاست‌های پولی در مقابل مرغ، ذلیل هستند (الکی، مثلا در بقیه امور خیلی خوب عمل کرده اند). خلاصه که مهم نیست که آخرش قرارگاه شان هم مثل خیلی اقدامات دیگرشان بی نتیجه خواهد بود؛ مهم این است که آقایان برای افزایش رفاه مردم از برگزاری هیچ جلسه و قرارگاه و ستاد و... فروگذار نیستند.
البته فقط مسوولان داخلی فکر نشاط مردم در ایام نوروز نبودند؛ از همسایه بغلی مان هم پیغام فرستادند که "نفت بدهید؛ آب بگیرید" گفتیم چشم، با این سیاستی که مدیران ما دارند به زودی برای آب هم صف می‌کشیم.



سیگنال فروشی به ضرب تهدید با دایی جان ناپلئون

اگر چه بازار سرمایه در یکی دو سال اخیر به خیلی‌ها ضرر زده؛ ولی بعضی‌ها در همین مدت خوب بارشان را بستند. بعضی استاد نماها، سیگنال فروخته اند و کلی پول به جیب زده اند؛ بعد که سهمی که معرفی کرده بودند، ریخته و "سیگنال خر"‌ها در گِل مانده و اعتراض کرده اند، خط و نشان کشیده اند که دایی سردارشان، پشت شان است و هر کسی حرف بزند، تو دهنی می‌خورد! اصولا خیلی از آن‌ها که خلاف کرده اند، پشت شان به جایی گرم بوده؛ ولی گاهی هم وابستگان بزرگان به قلاب قانون گیر کرده اند و امیدواریم قبل از آنکه بورس هم محل جولان مشتی آقازاده قانون شکن شود، فکری کنند.



بزرگترین پیشگوی قرن هم مدال گرفت

و، اما با پایان سال ۹۹ و شروع قرن جدید (حالا باز بحث نکنید که پایان قرن بود یا نبود) مدال افتخار بزرگترین پیشگویی قرن رسید به مدیر مالی غول صنعت مس کشور! پیشگویی این بزرگوار از درآمد فروش ۲ ماهه آخر سال، فقط ۷۵ درصد ناقابل با واقعیت اختلاف داشت! ۷۵ درصدش هم البته خیلی بااهمیت نبود؛ ۴.۵ همت اصلا ارزش چانه زنی ندارد... مبارک باشد استاد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده