تاریخ: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۵۵
بازدید: ۶۰۷
کد خبر: ۲۰۳۳۶۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
به مناسبت سال نو و اعیاد شعبانیه؛

۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه توزیع شد

‌می‌متالز - محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس گفت: به مناسبت سال نو و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه، ۱۱ هزار بسته معشیتی در مرحله چهارم «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» در روستا‌های استان کرمان و آذربایجان شرقی توزیع شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، خلیلی با اعلام این خبر گفت: در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی، این بسته‌های معشیتی در بین نیازمندان، مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی، بهزیستی و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا در روستا‌های کرمان و تبریز، توزیع شد.

وی تصریح کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از این کمک‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی توزیع می‌شود.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که کمک‌های جهادی و مؤمنانه شرکت مس در قالب‌های مختلف در حال انجام است، تصریح کرد: شرکت مس همچنین از اواخر سال گذشته در کنار برگزاری سه مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه، سه اردو‌های جهادی پزشکی را در مناطق کم برخوردار کشور برگزار کرد و به ۱۴ هزار نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ادامه داد.

وی تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این کمک‌ها طی ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت و از طریق مجتمع‌ها در بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع خواهد شد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده