تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۷
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۲۰۳۴۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چشم‌انداز بورس با حضور دژپسند و رئیس سازمان بورس در مجلس بررسی می‌شود

‌می‌متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: چشم‌انداز بازار سرمایه در جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، سید محمد رضا میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین ماه) گفت: چشم‌انداز بازار سرمایه فردا در جلسه این کمیسیون با حضور دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه وضعیت اقتصادی با محوریت وضعیت درآمد‌های کشور هم با حضور بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور بررسی خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: همچنین در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به بررسی عملکرد منابع و مصارف (دریافت‌ها و پرداخت‌ها) قانون بودجه سال ۹۹ و اقدامات بعمل آمده جهت اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و نحوه ادامه اجرای طرح‌های مشارکت عمومی – خصوصی خواهیم پرداخت.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده