تاریخ: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۹
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۰۳۴۹۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
گودرزی با اشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به استان لرستان تاکیدکرد:

تعیین تکلیف وضعیت شرکت فولاد ازنا حداکثر تا سه ماه آینده

‌می‌متالز - نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس، گفت: رئیس قوه قضائیه در سفر به استان لرستان بر تعیین تکلیف و قطعی وضعیت شرکت فولاد ازنا حداکثر تا سه ماه آینده تاکیدکرد.

به گزارش می‌متالز، حسین گودرزی در تشریح جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه همراه بود، گفت: رئیس قوه قضائیه در سفر به استان لرستان بر تعیین تکلیف و قطعی وضعیت شرکت فولاد ازنا حداکثر تا سه ماه آینده تاکیدکرد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه مذکور، شورای اداری استان که با حضور آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه، معاونان این قوه، مجمع نمایندگان استان، نماینده، ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، استاندار، فرمانداران و مدیران ارشد استان تشکیل گردید.

رئیس قوه قضائیه در این جلسه با تاکید بر صدور حکم و قطعی شدن پرونده‌های مراکز اقتصادی و صنایع استان که در قوه قضائیه مشکل دارند خطاب به معاونین قوه تاکید کردند: مشکل شرکت فولاد ازنا باید ظرف دو تا حداکثر سه ماه آینده قطعی و تعیین تکلیف شود.

وی در پایان یادآورشد: همچنین آیت الله رئیسی با نظر به نامه مجمع نمایندگان استان لرستان مبنی بر توقف احکام صادره در خصوص زمین‌های منابع طبیعی که در اختیار کشاورزان است، موافقت خود را با توقف پرونده‌های قضائی مربوط به کشاورزان و منابع طبیعی تا زمان تشکیل کمیته رفع تداخل اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده