تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۷۴۵
کد خبر: ۲۰۳۵۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند:

افزایش قیمت شن و ماسه در دماوند تخلف است

‌می‌متالز - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند با اشاره به اینکه نرخ شن و ماسه در دماوند هیچ افزایشی نداشته گفت: افزایش قیمت توسط واحد‌های معدنی دماوند تخلف است.

به گزارش می‌متالز، آرش آقاجان احمدی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو درج خبری مبنی‌بر افزایش قیمت شن و ماسه در فروردین‌ماه ۹۹ به ازای هر تن ۲۵ هزار تومان این خبر تکذیب می‌شود و نرخ شن و ماسه در دماوند هیچ افزایشی نداشته است.

آقاجان احمدی گفت: شن و ماسه در سال ۹۸ هر تن ۴۵ هزار تومان و در سال ۹۹ فقط یک بار افزایش نرخ قانونی و هر تن به ۶۵ هزار تومان تغییر پیدا کرد و در واقع از سال ۹۸ تا به این لحظه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ فقط یک بار افزایش نرخ داشته و افزایش ۳ بار از پارسال تا به امروز نیز کذب است، البته ارزش افزوده به این مبالغ در مبدا اضافه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دماوند عنوان داشت: در حال حاضر هم افزایش نرخی صورت نگرفته و قاعدتاً افزایش نرخ مراحل قانونی خود را باید طی کند و سراسری در استان و محدود به شهرستان دماوند هرگز نخواهد بود.

وی افزود: اگر معدنی بالاتر از قیمت مصوب فروش داشته تخلف کرده است و بازرسی اداره صمت آماده دریافت شکایات برای معرفی به تعزیرات است.

آقا جان احمدی اظهار داشت: ناگفته نماند مصرف کنندگان در نقاط مختلف شهرستان دماوند شن و ماسه را به این قیمت نمی‌خرند، زیرا نرخ حمل به لحاظ مسافت تا معدن به آن اضافه خواهد.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده