تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۲۰۳۸۰۵
سرویس خبر : انرژی
ثبت رکوردی فوق العاده در فروش اسفندماه این روانکار ثبت شد؛

افزایش محسوس نرخ‌های فروش "شرانل"

‌می‌متالز - ثبت رکورد فروش بیش از ۸.۰۰۰ میلیارد ریالی در اسفندماه از مهمترین نکات گزارش عملکرد ماهانه منتشر شده محسوب می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پس از اعلام سود خالص ۴.۰۴۷ ریالی به ازای هر سهم و تعدیل مثبت ۲۶۵ درصدی سودآوری شرکت نفت ایرانل در ۹ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و البته کاهش نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در بهمن‌ماه، اکنون شاهد افزایش قیمت نرخ‌های فروش محصولات با اهمیت این شرکت در آخرین ماه سال ۱۳۹۹ هستیم.

پس از ثبت فروش ۴.۰۸۳ میلیارد ریالی شرکت نفت ایرانول در عملکرد بهمن‌ماه خود، افزایش نرخ‌های فروش محصولات اصلی و همچنین ثبت رکورد فروش بیش از ۸.۰۰۰ میلیارد ریالی در اسفندماه از مهمترین نکات گزارش عملکرد ماهانه منتشر شده محسوب می‌شود.

افزایش محسوس نرخ‌های فروش

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل اعلام فروش فوق‌العاده این شرکت مربوط به فروش ۲۰.۸۷۹ تنی انواع روانکار صادراتی بوده که درآمدی ۲.۷۸۳ میلیارد ریالی را نصیب این شرکت در اسفندماه کرده است.

محصولات اصلی شرکت پارافین وکس، ضدیخ و انواع روانکار بوده که شرکت در سال جاری شاهد افزایش قیمت معنادار این محصولات در مقایسه با ماه‌های انتهایی سال گذشته است.

مجموع فروش شرکت در دوره یک ماهه اسفندماه در حدود ۸.۰۰۱ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۵۱.۶۸۱ میلیارد ریال مجموع فروش سال ۱۳۹۹ این شرکت عملکردی مطلوب ارزیابی می‌شود.

افزایش محسوس نرخ‌های فروش

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده