تاریخ: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۶۴۶
کد خبر: ۲۰۳۸۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مومنی در جمع فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو مطرح کرد:

رفع موانع تولید در مناطق آزاد بدون مشارکت بخش خصوصی به کندی صورت می‌گیرد

‌می‌متالز - مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در دیدار با نمایندگان فعالین اقتصادی منطقه آزاد ماکو گفت: بدون مشارکت و همراهی بخش خصوصی، رفع موانع و مشکلات توسط دولت به کندی صورت می‌گیرد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا مومنی با بیان اینکه تمامی مشکلات مطروحه را در یک پروسه زمانی یک ماهه بررسی و نتایج و راهکار‌ها را به اطلاع فعالین اقتصادی می‌رسانیم، افزود: بیش از ۹۵درصد مشکلات مطروحه گریبانگیر همه مناطق آزاد است و طی جلساتی با ریاست محترم جمهور و معاونین ایشان، مسائل مطرح و درصدد رفع آن هستیم.



وی، عدم محصور بودن منطقه آزاد ماکو را بزرگترین مشکل این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: اقداماتی توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای فنس‌کشی منطقه انجام شده که امیدواریم با اتمام این پروژه، مشکلات منطقه رفع شود.



مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: دولت در مقابل سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی مسئولیت دارد و همه ما مکلف هستیم با همفکری و استقلال فکری، در جهت تحقق شعار سال ازجمله پشتیبانی از تولید و مانع‌زدایی‌ها که دغدغه مقام معظم رهبری (مدظله) است، اقدام نماییم.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده