تاریخ: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۱
بازدید: ۴۵۶
کد خبر: ۲۰۳۹۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نظر یک بانک امریکایی درباره بیت کوین ۱۳۰ هزار دلاری

‌می‌متالز - تحلیلگران بانک جی پی مورگان آمریکا پیش بینی کرده اند؛ قیمت بیت کوین از نظر فنی برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا باید به میزان ۱۳۰ هزار دلار افزایش یابد.

به گزارش می‌متالز، در مقاله‌ای که توسط بلومبرگ منتشر شد؛ استراتژیست‌هایی از جمله نیکولاس پانیگیرتزوگلو از بانک جی پی مورگان به نشانه‌های کم شدن نوسانات بیت کوین دلگرم بوده به طوری که معتقدند عادی شدن نوسانات بیت کوین، به تقویت مجدد منافع نهاد‌ها کمک می‌کند.

براساس میزان کاهش نوسانات بیت کوین در دوره طولانی مدت، این استراتژیست‌ها پیش بینی خود را برای قیمت بیت کوین به منظور همسان سازی با سرمایه گذاری بازار خصوصی در طلا اصلاح کردند و ادعایی تازه و البته مثبت را پیش گرفته اند.

به گفته این استراتژیست‌ها، با توجه به مقیاس بزرگ سرمایه گذاری در طلا، هرگونه خروج سرمایه گذاران از بازار طلا به عنوان ارز جایگزین به معنای روند صعودی قیمت بیت کوین در بلندمدت است.

در یادداشت بانک جی پی مورگان آمده است: ارزش بیت کوین از نظر فنی برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی در طلا باید به ۱۳۰ هزار دلار افزایش یابد.

در یک سال برجسته برای بیت کوین، حمایت مداوم از سوی موسسات مالی بسیار چشمگیر بوده به طوری که موسسات گلدمن ساکس و مورگان استنلی هر دو محصولاتی را در این منظور و مسیر ارائه کرده اند.

از این رو باید دید بیت کوین مجددا توانایی رشد ۱۰۰ درصدی را دارا می‌باشد یا در همین محدوده باقی خواهد ماند تا همچنان جایگاه خود را به عنوان قدرتمند‌ترین ارز دیجیتال در جهان حفظ کند.

منبع: اگزیم نیوز

عناوین برگزیده