تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۵
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۲۰۴۰۳۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

کاهش قیمت میلگرد امارات متحده عربی

‌می‌متالز - تولیدکنندگان فولاد امارات متحده عربی برای گرم کردن بازار با توجه به تقاضای کم، قیمت‌های پیشنهادی خود را برای محصولات کاهش می‌دهند.

به گزارش می‌متالز، تولیدکنندگان میلگرد امارات متحده عربی برای رونق دادن به بازار با توجه به تقاضای کم، قیمت میلگرد را در هفته منتهی به ۳۰ مارس کاهش دادند.

تولیدکنندگان میلگرد در امارات متحده عربی قیمت پیشنهادی خود را در ۲۲ مارس ۲۵۳۰-۲۵۴۵ درهم (۶۸۹-۶۹۳ دلار) به ازای هر تن اعلام کردند.

با این حال، معاملات با قیمت ۲۳۰۰-۲۴۳۵ درهم در هر تن شنیده شد، در حالی که هفته گذشته ۲۴۰۰-۲۴۸۰ درهم در هر تن بوده است.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای میلگرد داخلی امارات متحده عربی در ۳۰ مارس ۲۳۰۰-۲۴۳۵ درهم در هر تن بود، در حالیکه در ۲۳ مارس ۲۴۰۰-۲۵۳۰ درهم بوده است.

واردات میلگرد امارات متحده عربی

میلگرد از عمان در اوایل هفته با قیمت ۶۴۰-۶۴۵ دلار درهم به ازای هر تن فروخته شد، همچنین معامله دیگری با قیمت ۶۵۰-۶۵۳ دلار منعقد شد.

لازم به ذکر است که قیمت میلگرد در پیشنهادات قبلی از عمان ۶۶۰-۶۷۰ دلار به ازای هر تن بود.

دلیل انجام معاملات با قیمت پایین در هفته گذشته، تخفیف برای میلگرد در بازار داخلی امارات بوده است.

تقاضای داخلی بعید است بهبود یابد، زیرا ماه رمضان از حدود هفته دوم آوریل آغاز می‌شود و به دلیل کاهش ساعات کار، خرید و فروش کم خواهد شد.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای میلگرد وارداتی امارات متحده عربی ۶۴۰-۶۵۳ دلار در هر تن بود، در حالی که در ۲۳ مارس ۶۶۰-۶۷۰ دلار در هر تن بوده است.

 

واردات بیلت

در طول هفته هیچ قیمت جدیدی برای واردات بیلت به امارات متحده عربی شنیده نشده است، دلیل عمده آن این است که تولیدکنندگان داخلی سهام کافی دارند، از طرف دیگر تقاضای جهانی برای بیلت اخیراً زیاد بوده است.

علیرغم بازار آرام، منابع در امارات متحده عربی گفتند که سطح قابل قبول قیمت برای بیلت وارداتی حدود ۶۰۰-۶۱۰ دلار به ازای هر تن سی اف آر خواهد بود.

ارزیابی هفتگی صورت گرفته برای بیلت وارداتی امارات متحده عربی در تاریخ ۳۰ مارس ۶۰۰-۶۱۰ دلار به ازای هر تن بود، در حالی که در ۲۳ مارس ۵۹۰-۶۰۰ دلار بوده است.

منبع: پایگاه خبری آرتان پرس

عناوین برگزیده