تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۰۴۲۱۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
نقدعلی:

اجرای طرح جهش تولید احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند

‌می‌متالز - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید مسکن، احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند، گفت: اگر روند احداث مسکن مهر در سطح کشور ادامه پیدا می‌کرد هیچ زمانی دچار کمبود مسکن و شرایط فعلی نمی‌شدیم.

به گزارش می‌متالز، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تصویب طرح جهش تولید و تامین مسکن و مزایای اجرای آن توسط دولت، گفت: طرح جهش تولید و تامین مسکن طرح فاخری است و افرادی که این طرح را تهیه کرده‌اند همانند آقای نیکزاد با چالش‌ها و نقاط قوت بازار مسکن آشنا هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساخت یک میلیون واحد مسکونی در طرح جهش تولید و تامین مسکن پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: در همه جای دنیا مسکن از جمله مشاغل و اقداماتی است که نیازمند حمایت دولتی بوده و جهش تولید مسکن رونق ۵۰۰ شاخه شغل را به همراه دارد و موجب اشتغالزایی بسیار زیادی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن احتکار مسکن را بی‌معنا می‌کند، عنوان کرد: هر کجا که عرضه کاهش پیدا کند شاهد احتکار می‌شویم، اگر روند احداث مسکن مهر در سطح کشور ادامه پیدا می‌کرد هیچ زمانی دچار کمبود مسکن و شرایط فعلی نمی‌شدیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که دولت فعلی در اجرای اقدامات جهادی عملکرد مناسبی ندارد، تصریح کرد: امیدواریم دولت بعدی پس از روی کار آمدن اجرای طرح جهش تولید و تامین مسکن و برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در این زمینه را در اولویت قرار دهد.

منبع: خبرگزاری مجلس شرای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده