تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۵۰۰
کد خبر: ۲۰۴۳۶۰
سرویس خبر : اجتماعی

حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از کودکان بی‌سرپرست

‌می‌متالز -، ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با محمدرضا ساکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰، ولی الله نصر مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن حضور در دفتر باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه دیدار و گفتگو کرد. در ابتدای این جلسه نصر ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: در سطح استان اصفهان ۴۰ خانه کودک و نوجوان تحت نظر بهزیستی استان اداره و ۵۰۰ فرزند در این خانه‌ها نگهداری می‌شوند.

وی افزود: در بین این نوجوانان، ورزشکارانی هم هستند که به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و استعداد‌های فراوان ورزشی دیگری در بین آن‌ها وجود دارد که زمینه‌ای برای بروز این استعداد‌ها فراهم نبوده است، امیدواریم با همکاری باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امکان استعدادیابی و پرورش برای این ورزشکاران مهیا شود.

در این دیدار محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک سال نو و خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: مسئولیت‌های اجتماعی جزء الزاماتی است که فیفا بر آن تاکید دارد و در باشگاه سپاهان به طور خاص به این موضوع توجه می‌شود، این مسئولیت‌های اجتماعی در زمان وقوع سیل و زلزله، کمک و حمایت از ایتام و معلولان و سایر موارد در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیگیری و انجام می‌شود.

محمدرضا ساکت با اشاره به اینکه بازیکنان تیم‌های ورزشی باشگاه سپاهان هم روحیه و علاقه به انجام امور خیریه را دارند افزود: با همکاری بهزیستی در قالب یک تفاهم‌نامه همکاری می‌توان بستر مناسبی برای انجام امور خیریه فراهم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان استعدادیابی از تمام ۵۰۰ فرزند خانه‌های کودک و نوجوان را بر عهده می‌گیرد، همچنین برای آموزش‌های ورزشی این کودکان باشگاه حاضر است مربیان با دانش را استخدام و بکارگیری کند.

ساکت در پایان تصریح کرد: در بحث‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، بازدید‌های انگیزشی، مبارزه با اعتیاد و سایر حوزه‌های فرهنگی ورزشی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان آماده همکاری و تعامل با اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

در پایان این جلسه جعبه گل زیبایی که توسط یکی از خانواده‌های بی سرپرست آماده شده بود به نمایندگی از جامعه و خانواده تحت تکفل بهزیستی استان اصفهان از طرف نصر به محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اهدا گردید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده