تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۲۰۵۰۶۳
سرویس خبر : اجتماعی
باید در بازی با نساجی مازندران جبران کنیم؛

خلعتبری: امان از روزی که توپ‌ها گل نمی‌شوند

‌می‌متالز - مهاجم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: نمی‌توان ایرادی به شیوه بازی نفت مسجد سلیمان گرفت و معتقد است خودشان باید بهتر از موقعیت‌هایی که ایجاد کردند، استفاده می‌بردند.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه نقش جهان در رابطه با تساوی برابر نفت مسجد سلیمان حرف هایش را اینطور آغاز کرد: از نتیجه بازی که ناراحتیم. بازی مساوی شد در روزی که استحقاق سه امتیاز را داشتیم. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما امان از روی که توپ نخواهد وارد دروازه بشود و نمی‌شود کاری کرد. تمام تلاشمان را کردیم و نیمه اول و دوم چند موقعیت خوب داشتیم. اما نمی‌شود کاری کرد و به آینده امیدواریم. باید نساجی را ببریم تا این تساوی خانگی را جبران کنیم. کارمان خیلی سخت است، ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم.

خلعتبری در واکنش به این سوال که سپاهان برای ماندن در کورس چه کار‌هایی باید انجام دهد، گفت: آن چیز‌هایی که لازم است همه در حال انجام هستند. این چیز‌ها در فوتبال طبیعی است. نفت مسجد سلیمان آمد و دفاع کرد و به قول آقای نویدکیا خوب دفاع کردن هم هنر است. یک امتیاز گرفتند. ما از اینکه نتوانستیم بازی را ببریم ناراحتیم. خیلی خوب تمرین کرده بودیم و موقعیت‌های خوبی را هم داشتیم. لیاقت کسب سه امتیاز را داشتیم. ناراحتیم، ولی برای جبران می‌رویم. تیم و مجموعه خوبی داریم و شرایط برای ما نرمال است. جبران خواهیم کرد.
مهاجم تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که خیلی از همه جلوتر است و حتی مصاحبه نویدکیا را هم زودتر از برخی خبرنگاران حاضر در استادیوم دیده است، توضیح داد: اصلا بحث صحبت‌های آقای نویدکیا در نشست خبری نبود و قبلا هم در نشست خبری پیش از بازی این موضوع را گفته بودند. می‌دانستیم برای گرفتن یک امتیاز می‌آیند و خیلی برای آن‌ها مهم بود. مشکل از ما نبود و آن‌ها خوب دفاع کردند. ما باید بهتر بازی می‌کردیم و از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، ولی نتوانستیم.
از بازیکن سابق پرسپولیس و ذوب آهن در رابطه با گرفتن میزبانی از تیم‌های ایرانی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پرسیده شد و او در واکنش به این سوال بیان کرد: واقعا ناراحت کننده و سخت است، ولی فولاد توانست به العین چهار گل بزند. آرزوی موفقیت برای آقای نکونام داریم. مدیر خوبی به نام آذری دارند. استقلال و پرسپولیس هم نام بزرگی دارند و پرسپولیس دو بار به فینال آسیا رفته است. تراکتور هم تیمی خوب با بازیکنان خوب است، ولی ما تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است و می‌خواهیم با کسب موفقیت یکی از نماینده‌های ایران در آسیا باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده