تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۱۳
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۰۵۲۱۶
رئیس سازمان صمت کرمانشاه تاکید کرد:

ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های تولیدی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ایجاد و توسعه زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های تولیدی، آن را لازمه توسعه واحد‌های تولیدی در آینده دانست.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی در چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور مدیرکل دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری، مماون امور صنایع سازمان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه و بقیه اعضای کارگروه در سالن جلسات سازمان صمت کرمانشاه برگزار شد به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای واحد‌های تولیدی از جمله آب، برق، گاز، راه ارتباطی تاکید کرد و ادامه داد: از عمده مطالبات تولیدکنندگان ایجاد زیرساخت‌های لازم است که باید اعتبار آن از سوی دستگاه‌های متولی فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به تامین برق مورد نیاز واحد تولیدی مستقر در ناحیه صنعتی آب‌باریک اشاره کرد و افزود: درحال‌حاضر برق کلیه واحد تولیدی ناحیه صنعتی آب باریک شهرستان صحنه تامین شده‌است، اما در آینده باید برای واحد‌های جدید التاسیس فکری اندیشیده شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

در پایان این جلسه و بعد از طرح و رسیدگی به مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی، گزارشی از عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ توسط معاون امور صنایع سازمان تشریح شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده