تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۳۰۶
کد خبر: ۲۰۵۲۶۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

تجربه مدیریتی ابراهیمی عامل افزایش تعاملات «اکسین خوزستان» و «فخوز»

‌می‌متالز - امین ابراهیمی مدیرعامل سابق شرکت فولاد اکسین خوزستان یکی از مدیران با سابقه صنعت فولاد است که در دو سال فعالیت مدیریتی خود در فولاد اکسین خوزستان توانست این شرکت را از زیان دهی به سوددهی رساند. وی که از دیدگاه توسعه‌ای در صنعت فولاد برخوردار بوده با برنامه جامع خود باعث ارتقا این شرکت شد. شیوه مدیریتی وی باعث تعامل بهینه بخش‌های شرکت و شناسایی به موقع و صحیح موانع تولید گردید.

به گزارش می‌متالز، فولاد اکسین خوزستان که از بهمن ماه ۱۳۹۷ در مدیریت وی قرار گرفت با کاهش زیاد و هدف سازی تولید توانست راندمان تولید محصولات درجه یک خود را افزایش و تولید ضایعات را به حداقل برساند.

این عملکرد مطلوب ناشی از پایش و مدیریت مستمر بوده که منتهی به کسب گواهی‌های متعدد کیفیت محصول و رکود تولید و فروش محصول شده است.

از موفقیت شرکت در تولید و فروش محصولات فولادی به نقدینگی مطلوب این شرکت در حال حاضر و تولید بی سابقه ۷۳۵ هزار تن ورق فولادی عریض این شرکت که در ۱۰ سال گذشته مشاهده می‌توان کرد. با بهره برداری از فولاد اکسین خوزستان پس ۱۰ سال در ۱۳۹۸شرکت به علل مختلف دچار ۷۰۰ میلیارد تومان زیان بوده که موفق به عبور از این بحران شد.

به طوری که در پایان سال ۹۸ برای اولین بار حدود ۲۰ درصد سود خالص به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان بین سهامداران شرکت تقسیم شد.

ورود ابراهیمی به شرکت فولاد خوزستان در سمت مدیریت شرکت عاملی برای ارتقا شرکت فولاد خوزستان دانست که می‌توان با مشاهده برنامه‌های وی در خصوص افزایش تولید مشاهده کرد. برنامه‌های این مدیر می‌تواند در تأمین و تولید پایدار شرکت فولاد خوزستان تأثیر فراوانی داشته باشد تا زنجیره ارزش فولاد مطابق با برنامه‌ها اجرا شود.

باتوجه به تجربه وی در شرکت فولاد اکسین، میتوان انتظار داشت که فاکسین خوزستان به راحتی به «فخوز» اضافه شود. خبر‌ها حکایت از تعامل خوب فولاد اکسین خوزستان با «فخوز» دارد که تجربه ابراهیمی در این شرکت نیز عامل بهبود هرچه بیشتر ارتباط این دو شرکت خواهد بود.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده