تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۱۹
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۰۵۳۰۵
سرویس خبر : اجتماعی

محرم نویدکیا: دو امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم

‌می‌متالز - سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بعد از وارد شدن کی روش، نتوانستیم ارسال‌های خوبی داشته باشیم.

به گزارش می‌متالز، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: یک بازی نسبتا یکطرفه بود، خیلی بحث‌ها هست که تیم نفت مسجد سلیمان دفاعی بازی کرد، اما من معتقدم خوب دفاع کردن یک هنر است و هنوز هم روی این حرفم هستم. به خاطر همین هیچ ایرادی نمی‌توانم به این تیم بگیرم.

وی با بیان اینکه نفت مسجد سلیمان با سازمان دفاعی خیلی خوبی مقابل ما بازی کرد، افزود: شاگردان محمود فکری یک امتیاز به دست آوردند و ما دو امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم، از سبک فوتبال بازیکنانم راضی هستم و نمی‌توانم خیلی به آن‌ها ایراد بگیرم. درست است در ضربات آخر خیلی خوب نبودیم.

محرم نویدکیا ادامه داد: نیمه اول آنطور که باید خیلی سرحال نبودیم و این تنها نقطه ضعف تیم ما در این مسابقه بود. در غیر این صورت سعی کردیم خیلی خوب از فضا‌ها و کناره‌ها استفاده کنیم. در کل می‌توانم بگویم دو امتیاز فوق العاده مهم را از دست دادیم و امیدوارم در آخر کار حسرت این دو امتیاز را نخوریم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان پیرامون عدم تنوع تاکتیکی این تیم بیان داشت: ما خیلی دلمان می‌خواست که نفت مسجد سلیمان را یک مقدار به جلو بیاوریم، ولی در اینکار موفق نبودیم. آن‌ها سعی می‌کردند خیلی خوب دفاع کنند و ضد حمله بزنند. حالا موقعیت خاصی به این تیم ندادیم، ولی در ارسال‌ها ایده آل نبودیم و از همه مهم‌تر خیلی شوت به دروازه نزدیم. این یکی از راه‌هایی بود که می‌توانستیم در این بازی استفاده کنیم. خیلی ایده آل نبود و هافبک‌های ما طراوات لازم را برای شوتزنی نداشتند. سعی می‌کنیم مشکلاتمان را حل کنیم.

خبرنگار از نویدکیا پرسید، بهتر نبود که به طرح ریزی حملات از عمق ادامه می‌دادید و کی‌روش را وارد زمین نمی‌کردید تا از ضربات سر استفاده کنید که وی به این پرسش اینطور پاسخ داد:، چون که نفت مسجد سلیمان بیش از حد بسته بازی می‌کردند، سعی کردیم تاکتیک تیمی را عوض کنیم. خیلی خوب این کار را انجام ندادیم. کی روش در این شرایط خیلی می‌توانست به ما کمک کند. معضل کوچکی که داشتیم این بود که تا قبل از ورود کی روش خیلی خوب ارسال می‌کردیم، ولی بعد از وارد شدن کی روش، نتوانستیم ارسال‌های خوبی داشته باشیم و از فاصله دور ارسال می‌کردیم و این به هیچ دردی نمی‌خورد. باید این معضل را حل کنیم.

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرد: اینکه در فوتبال حرفه‌ای بعد از هشت برد یک مساوی بدهیم و به بازیکنان شوک وارد شود، من اعتقادی ندارم. شاید ما از نظر روانی تیممان را خوب آماده نکرده بودیم و باید برای برد وارد تمام بازی‌ها شویم. باز هم می‌گویم از شرایط و نوع فوتبال تیمم راضی هستم، ولی این هم واقعیت است؛ ممکن است تیمی خوب هم بازی کند و امتیاز نگیرد، خوب بازی کردن صرف نمی‌تواند به آن تیم کمک کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده