تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۲۰۵۳۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کزغال میزبان اعضای کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان خراسان جنوبی

‌می‌متالز - تقی زاده، رئیس کانون: قانونمداری در شرکت زغال سنگ پروده طبس زمینه ساز موفقیت است. اقدامات این شرکت در مقابله با همه گیری کرونا، شایسته تقدیر است.

به گزارش می‌متالز، ریاست و اعضای کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان خراسان جنوبی در نخستین روز‌های کاری سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها»، از بزرگترین قطب تولید زغال‌سنگ کشور بازدید کرده و از نزدیک با روند فعالیت‌های تولیدی #کزغال و امکانات و اقدامات رفاهی و بهداشتی صورت گرفته برای مقابله با همه گیری #کووید۱۹ و حفاظت از #سلامت_عمومی کارکنان آشنا شدند.


اعضای کانون همچنین با حضور در بزرگترین کارخانه زغال شویی خاورمیانه متعلق به کزغال، از قسمت‌های مختلف کارخانه بازدید و با کارکنان گفتگو نمودند.


تقی زاده ریاست کانون هماهنگی شورا‌های اسلامی کار استان در این بازدید رضایت نیروی انسانی را یکی از مهمترین عوامل پیشرفت شرکت دانست و گفت مشکل اصلی نیرو‌ها موضوع سخت و زیان آور مشاغل است که البته این امر دغدغه همه کارگران استان خراسان جنوبی است. وی از اقدامات شرکت زغال سنگ پروده طبس و برنامه‌های مدیر عامل کزغال قدردانی نمود و اینکه در یک فضای باز و بی دغدغه گفتگو با کارکنان شرکت چه در بخش امانی و چه پیمانی، انجام شد را نشانه قانون مداری و از مهمترین عوامل موفقیت شرکت زغال سنگ پروده طبس عنوان نمود.


در این بازدید علی مقدس زاده به عنوان نماینده #شورایاسلامیکار شرکت و عضو کانون استان، از حضور و بازدید همکاران خود تشکر کرد و مهترین مشکل جامعه کارگری را پرداخت ۴درصد در هنگام بازنشستگی به خاطر سابقه اشتغال در شرکت‌های مختلف دانست و از کانون خواست این موضوع را به عنوان مطالبه جدی جامعه کارگری، از سازمان تأمین اجتماعی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پیگیری نمایند.

منبع: بولتن نیوز

عناوین برگزیده