تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۳۷
بازدید: ۲۰۲
کد خبر: ۲۰۵۶۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

کشف بیش از سه هزار مورد تخلف به ارزش ۳۳ میلیارد تومان کشف در چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - معاون نظارت، بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کشف سه هزار و ۲۱۶ واحد صنفی در سطح این استان خبر داد و گفت: بیشترین تخلفات با هزار و ۳۴۵ مورد مربوط به درج نکردن قیمت روی کالا گزارش شده است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا قائدامینی گفت: از ۶ هزار و ۲۱۶ واحد صنفی بازدید شد که در این بازدید‌ها سه هزار و ۳۶۸ مورد تخلف به ارزش ۳۳ میلیارد تومان کشف و ۲ هزار و ۹۱۴ پرونده تشکیل شد.

معاون نظارت، بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری بیشترین تخلفات کشف را با هزار و ۳۴۵ مورد مربوط به درج نکردن قیمت روی کالا اعلام کردوافزود: همچنین ۶۳۷ مورد گرانفروشی، ۱۱۹ موردکم‌فروشی،۷۶ موردتقلب، ۳۵۲ مورد رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، ۷۴ مورد احتکار و امتناع از عرضه کالا و مابقی نیز سایر تخلفات بوده است.

وی همچنین از تشکیل ۵۹ پرونده قاچاق طی سال گذشته خبر داد و گفت: در همین راستا ۹ هزار و ۹۰۰ مورد بازرسی انجام گرفت که در قالب آن ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخلف کشف شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به بازرسی‌های حوزه آرد و نان نیز اشاره کرد و افزود: ۱۳ هزار و۲۰۰ مورد بازرسی در این خصوص انجام گرفت که در قالب آن ۷۱۵ تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کشف شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت (شاتا)

عناوین برگزیده