تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۴
بازدید: ۲۹۴
کد خبر: ۲۰۶۵۶۱
سرویس خبر : متالورژی و مواد
نگاهی اجمالی به عملکرد سه ماهه نخست؛

شاید فقط گره‌های معاملاتی به داد سهامداران "کفپارس" برسد

‌می‌متالز - شناسایی سود ناخالص ۱۴۴ میلیارد ریالی از فروش حاصل از آجر که از محصولات اصلی شرکت بوده، بخش عمده‌ای از رشد درآمد‌های عملیاتی این شرکت را به همراه داشته است.

به گزارش می‌متالز، شاید دیگر صحبت کردن در خصوص صف‌های فروش سنگین در نماد‌های کوچک مبحثی بسیار تکراری در رزو‌های گذشته باشد با این وجود بد نیست قیمت‌های بیش از ۲۵.۰۰۰ تومانی هر سهم شرکت فرآورده‌های نسوز پارس را به سهامداران کنونی این شرکت یادآوری کنیم تا شاید بتوانند بخشی از صف فروش سنگین این روز‌ها در این نماد را به گردن بگیرند.

شاید فقط گره‌های معاملاتی به داد سهامداران

از جمله نکات قابل توجه گزارش حسابرسی نشده این شرکت در دوره سه ماهه سال مالی ۱۴۰۰ می‌توان به افزایش درآمد‌های عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد که بخش عمده آن مربوط به رشد ۱.۰۸۰ تنی انواع آجر و افزایش نرخ‌های فروش است.

شناسایی سود ناخالص ۱۴۴ میلیارد ریالی از فروش حاصل از آجر که از محصولات اصلی شرکت بوده، بخش عمده‌ای از رشد درآمد‌های عملیاتی این شرکت را به همراه داشته است.

شاید فقط گره‌های معاملاتی به داد سهامداران

در نهایت این شرکت با تحقق سود خالص ۸۸.۴۸۳ میلیون ریالی از درآمد‌های ۴۸۱.۵۶۳ میلیون ریالی از جمله بااهمیت‌ترین آیتم‌های عملکردی سه ماهه است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده