تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۶۹۹
کد خبر: ۲۰۷۵۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی خبر داد:

صدور ۶ مجوز برای راه اندازی مزرعه بیت کوین

‌می‌متالز - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از صدور حدود ۶ مجوز برای راه اندازی مزرعه‌های بیت کوین در این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سیاوش وحدت، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی اظهار کرد: دو تا سه مجوز برای راه اندازی این مزارع در شهرک صنعتی اسفراین، دو مجوز در فاروج و یک مجوز نیز در شهرستان راز و جرگلان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون متقاضی برای راه اندازی این مزارع زیاد بوده، افزود:، اما نکته مهم برای صدور مجوز آن است که متقاضی بتواند برق مورد نیاز را خود تامین کند و یا شرکت برق این موضوع را تایید کند.

وحدت با بیان اینکه راه اندازی این مزارع در تعدادی از شهرک‌های صنعتی استان به علت محدودیت مصرف برق امکانپذیر نیست، بیان کرد:، اما این امکان در شهرک‌های صنعتی فاروج، اسفراین و راز و جرگلان در صورت تایید شرکت برق امکان پذیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی ۷۸۰ قرار داد صنعتی منعقد شده است، گفت: درصد از قرارداد‌ها به بهره برداری رسیده اند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ قرارداد در مرحله نصب ماشین آلات و ۶۲ قرار داد نیز در مرحله تکمیل سوله هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: همچنین ۱۰۲ قرار داد صنعتی وجود دارد که به علت عدم شروع عملیات اجرایی و یا کند بودن پیشرفت فیزیکی در مرحله تعیین تکلیف قرار دارند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده