تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۵۵
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۲۰۷۸۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

کمک‌های شایان فولاد مبارکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا

‌می‌متالز - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: شرکت‌های بسیاری از جمله فولاد مبارکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، نه تنها در محدوده جغرافیایی خودشان بلکه به استان‌های دیگر نیز کمک‌های شایانی کردند

به گزارش می‌متالز، کیانوش جهانپور درباره اقدامات شرکت‌ها به ویژه فولاد مبارکه در مقابله با کرونا اظهار کرد: در مسیر بسیج ملی مقابله با کرونا شاهد مشارکت بخش‌های مختلف اعم از انجمن‌ها و موسسات غیر دولتی، خیریه‌ها، نهاد‌های مردمی، سازمان‌ها و بخش خصوصی شامل سازمان‌های تجاری و صنعتی بودیم.

وی افزود: در این راستا شرکت‌هایی که سابقه بیشتری در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشند، کمک‌های شایانی کردند که امیدواریم ارتقا و تداوم پیدا کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: بخشی از این کمک‌ها را در پویش ره سلامت در قابل ارتقا فعالیت‌های اطلاع رسانی و مشارکت نشان‌های تجاری شروع کردیم. شرکت فولاد مبارکه و تعدادی از شرکت‌های بزرگ در استان‌های مختلف، نقش قابل توجهی در تامین اکسیژن مورد نیاز و پشتیبانی در حوزه‌های دیگر ایفا کردند که قابل تحسین بوده و امیدواریم که در ماه‌های آتی ادامه داشته باشد.

جهانپور ادامه داد: شرکت‌های بسیاری از جمله فولاد مبارکه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، نه تنها در محدوده جغرافیایی خودشان بلکه به استان‌های دیگر نیز کمک‌های شایانی کردند. حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای برند‌ها و شرکت‌های مختلف، حوزه‌ای است که علاوه بر تعهدات انسانی و اخلاقی در حوزه توسعه سازمان‌ها و مسیری که در آینده پیش رو دارند تسهیلگر خواهد بود.

وی افزود: شرکت‌هایی هم در توسعه اکسیژن ساز‌های بیمارستان‌ها مشارکت کردند که شرکت فولاد مبارکه با توجه به توانایی در تولید اکسیژن دراین مسیر گام‌های مهمی برداشت.

وی اضافه کرد: اقدامات شرکت فولاد مبارکه به تامین اکسیژن رایگان مراکز درمانی محدود نمی‌شود بلکه در دیگر حوزه‌های مورد نیاز گام‌های موثری برداشت. اقدامات مهم شرکت‌ها و برند‌هایی نظیر شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقاء بسیج ملی مقابله با کرونا فهرست مبسوطی است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده