تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۲۴
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۲۰۷۹۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

ارفع رشد ۳۱ درصدی تولید را به ثبت رساند

‌می‌متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین ماه سال جاری موفق شد ۷۹ هزار و ۴۲۵ تن شمش فولادی تولید کند که نسبت به فروردین سال قبل ۳۱ درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، شرکت آهن و فولاد ارفع در ابتدای سال جاری افزایش تولید قابل توجه را تجربه کرده است و توانست بیش از ظرفیت خود تولید کند. با این حال این شرکت قصد دارد به زودی طرح توسعه و افزایش ظرفیت خود در واحد فولادسازی را اجرا کند تا تولید این شرکت افزایش یافته و سالانه به بیش از یک میلیون تن برساند. به این ترتیب شاهد افزایش تولید ماهانه نیز در این شرکت خواهیم بود.

تولید ۱۵۴ هزار تن محصول در ارفع

نمودار ۱ حاکی از آن است که شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۷۹ هزار و ۴۲۵ تن شمش فولادی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد دارد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹، ۶۰ هزار و ۱۹۰ تن شمش فولادی تولید کرده بود.

ارفع در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ موفق به تولید ۷۵ هزار و ۵۰۵ تن آهن اسفنجی شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ توانسته بود ۷۲ هزار و ۱۲۴ تن آهن اسفنجی تولید کند.

مجموع تولیدات شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۵۴ هزار و ۹۳۰ تن رسید که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش حاکی از رشد ۱۷ درصدی است. ارفع در فروردین ماه ۱۳۹۹ توانسته بود ۱۳۲ هزار و ۳۱۴ تن محصول تولید کند.

ارفع رشد ۳۱ درصدی تولید را به ثبت رساند

فروش داخلی ارفع در فروردین ماه امسال به ۳۱ هزار تن رسید

نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین ماه ۱۴۰۰ توانست ۳۱ هزار و ۵۵۱ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت توانسته بود در فروردین ماه ۱۳۹۹، ۲۶ هزار و ۸۳۴ تن شمش فولادی را در بازار داخلی به فروش برساند.

ارفع رشد ۳۱ درصدی تولید را به ثبت رساند

کسب درآمد ۳۴۰ میلیارد تومانی

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت آهن و فولاد ارفع از محل فروش شمش فولادی خود در بازار داخلی طی فروردین ماه ۱۴۰۰، توانست سه هزار و ۴۰۰ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۷۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ موفق شده بود یک هزار و ۲۲۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون ریال درآمد داشته باشد.

ارفع رشد ۳۱ درصدی تولید را به ثبت رساند

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده