تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۰
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۰۸۰۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت روز کارگر

‌می‌متالز - یازدهم اردیبهشت ماه، روز کارگر نامگذاری شده است، این روز یادآور تلاش و مجاهدت سربازان خط مقدم جبهه تولید، کارگران سخت کوش و زحمت کشی است که با اندیشه پویا و بازوی توانای خود، حساس‌ترین اهرم رشد و توسعه اقتصادی را در دست گرفته اند و چرخش تولید و کار در گرو تلاش و همت ایشان است.

جایگاه کار در دین اسلام چنان منزلتی دارد که حضرت ختمی مرتب، محمد مصطفی صلوات الله و سلامه علیه بر دستان کارگر بوسه می‌زند و اعلام می‌دارد که دست کارگر، دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر اهمیت کار و تلاش و تولید و نقش مهم کارگران در تولید تاکید داشته اند و نامگذاری سال‌های اخیر در راستای توجه به مسئله تولید، نشان دهنده حساسیت جایگاه و خدمت کارگران به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور و پیشتازان جبهه تولید و مبارزه اقتصادی با استکبار جهانی است.

بی تردید رمز توسعه و تعالی پایدار ایران اسلامی در تجلی استعداد‌ها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، تعهد و تخصص، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگران نقش برجسته و ویژه‌‏ای در این عرصه دارد.

روابط عمومی فولاد مبارکه همت، خدمت و تلاش کارگران شریف گروه فولاد مبارکه و سایر کارگران تلاشگر این مرز و بوم را ارج نهاده و معتقد است کارگران معزز و محترم، بزرگترین سرمایه انسانی و جز حساس‌ترین قشر خدمت رسان هستند و تکریم و ستایش خدمت کارگران را وظیفه خود می‌داند.

این روز مهم، بر همه کارگران شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت باد.

روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه

منبع: شرکت فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده