تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۲۰۸۰۸۵

بهره‌برداری از ۲ لایروب هاپرساکشن هلندی در بندر چابهار

‌می‌متالز - بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی ۱۲ پروژه بندری و دریایی در ۶ استان کشور تا تیرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش می‌متالز، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی قرار است ۱۲ پروژه سازمان بنادر و دریانوردی تا تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد.

بر این اساس در استان مازندران طی ماه جاری و خرداد، ۵ پروژه در بنادر امیرآباد و نوشهرافتتاح خواهد شد. در طرح تامین و خرید تجهیزات استراتژیک، بندر امیرآباد استان مازندران شاهد تحویل و بهره‌برداری از یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۶۰ تنی و بندر نوشهر این استان شاهد تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی خواهد بود. این دو طرح در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسند. احداث باشگاه ملوانان در دو بندر امیرآباد و نوشهر و احداث ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی در بندر امیرآباد، دیگر پروژه‌های دریایی استان مازندران هستند که در خرداد ماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

موعد افتتاح پروژه‌های تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین‌های مداربسته و حفاظت الکترونیک و احداث محوطه خدمات لجستیک صادرات و ترانزیت در بندر شهید رجایی استان هرمزگان در اردیبهشت ماه سال جاری است و سیستم‌های کشف، اعلام و اطفا حریق بنادر جاسک، سیرک و تیاب این استان نیز در خردادماه به بهره‌برداری می‌رسند.

تعمیرات اساسی یک دستگاه جرثقیل موبایل ساحلی ۸۰ تنی گاتوالد و ۲ دستگاه جرثقیل موبایل محوطه‌ای "گروو" و ساخت ۲ دستگاه "گراب" متر مکعبی برای جرثقیل‌های زرافه‌ای از دیگر پروژه‌های مهم سازمان بنادر و دریانوردی است که در تیرماه ۱۴۰۰ در بندر انزلی استان گیلان افتتاح می‌شود. تحویل و بهره‌برداری از ۲ فروند لایروب هاپرساکشن ۴۰۰۰ متر مکعبی در یارد کشتی‌سازی شرکت IHC هلند نیز در بندر چابهار استان سیستان و بلوچستان نیز طی ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

احداث و بهره‌برداری از انبار‌های چند منظوره نگهداری کالا و مخازن در بندر امام خمینی (ره) خوزستان و تحویل و بهره‌برداری از سامانه دوربین مداربسته و حفاظت الکترونیکی بندر بوشهر در استان بوشهر از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح سازمان بنادر و کشتیرانی به ترتیب در خرداد و تیرماه ۱۴۰۰ افتتاح می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده