تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۴
بازدید: ۳۱۲
کد خبر: ۲۰۸۰۹۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیران عامل تاصیکو و ذوب‌آهن اصفهان به مناسبت روز کارگر

می متالز - پیام تبریک غلامرضا سلیمانی و منصور یزدی زاده به مناسبت روز کارگر را در ادامه بخوانید.

متن پیام‌ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" وَأَن لَّیسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى"
" و اینکه براى انسان جز حاصل تلاش او نیست"

همکاران محترم صدر تامین، شرکت‌های تابعه و وابسته

سلام علیکم؛

کارگران به حق به فرموده امام راحل (ره) ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی‌ها و پیوستگی‌ها هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است.

 برادران و خواهران گرامی.
سال ۱۳۹۹ برای مجموعه صدرتامین سال تحقق برنامه راهبردی و کسب سود‌های عملیاتی و رشد شاخص‌ها در بخش‌های تولید؛ فروش و صادرات برای شرکت‌های تابعه و وابسته بود. بنده معتقدم مجموعه این موفقیت‌ها محصول تلاش‌های شما کارگران در تمامی بخش‌های شرکت‌های تابعه و وابسته است. براین اساس بر خود لازم می‌دانم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بنام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است که صحنه گردان و اصل و محور اساسی تحقق این شعار همانند سالیان گذشته شما کارگران عزیز هستید آنچه در توان دارم به کار گیرم تا ضمن تحقق بیانات رهبری، سبد معیشت شما کارگران زحمتکش تامین باشد و سهم اندکی در کاهش دغدغه‌های شما بزرگان داشته باشم.

 ستاد تاصیکو در سال ۱۳۹۹ با همکاری شرکت‌های تابعه و وابسته اقدام به تهیه و توزیع لوازم خانگی برای شما عزیزان کرد و در سال ۱۴۰۰ مجموعه ستاد تاصیکو تلاش دارد در سایر بخش‌ها شامل حوزه سلامت، رفاهی و فرهنگی اقدامات دیگری را در دستور کار قرار دهد. در این میان حفاظت از پرسنل در مقابل ویروس کرونا را اولویت خود قرار داده ایم و تلاش داریم با تمام توان سلامتی شما عزیزان را پاسداری کنیم.

 همگان به خوبی می‌دانند که کارگران در راستای مشارکت‌های امید آفرین و توسعه ساز و توسعه محور، حضور و فعالیت چشمگیری داشته اند. شما در نبرد با ویروس کرونا به گونه‌ای چرخ صنعت کشور را به گردش درآورده اید که زبان در وصف ایثارگری و شهامت تان قاصر است.
باردیگر ضمن تبریک روز کارگر برای بزرگداشت مقام والا و ارزشمند کارگران و تقدیر از زحمات و تلاش‌های این قشر مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی و ارتقاء ظرفیت‌های کشور، برای شما عزیزان و خانواده‌های گرامیتان از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

غلام رضا سلیمانی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین


 

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

شما کارگران گرانقدر در سایه صلابت خود به نیکی نشان دادید که جوهر جان آدمی با کار جلا می‌یابد، زندگی در پرتو تلاش روشنی می‌گیرد و این قشر تلاشگر و پرهمت، پیش قراولان نشاط آفرین در پهنه پیشرفت و توسعه این سرزمین هستند.

خرسندیم که خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان مملو از پولادمردانی است که در کسوت مقدس کارگری، خدمات ارزنده‌ای را در راه سرافرازی میهن اسلامی ارایه کرده‌اند و مفتخریم به این تلاش‌گرانی که ماموریت بزرگ ایشان ارتقاء تولید ملی است.

به خوبی آگاهیم؛ چرخ صنعت ذوب آهن اصفهان در دوران سخت کرونا و تحریم با دست توانای شما به چرخش در آمد و حیات پر توفیق و دستاورد‌های بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی بیش از پیش وامدار کار و سختکوشی شماست.
بی گمان، نام بلند و پرآوازه ذوب آهن اصفهان از رهگذر اراده و تلاش خستگی ناپذیر شما بر تارک سپهر صنعتی ایران نقش بسته است و از این پس نیز درخشش ذوب آهن اصفهان در گرو فکر خوش و تلاش دیر پای شما خواهد بود.

فرصت را مغتنم شمرده با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران در ماه قران و رحمت الهی، هفته و روز کارگر را به یکایک شما عزیزان شادباش می‌گویم و با تمسک به پیام آور بزرگ اسلام، حضرت ختمی مرتبت (ص) بر دست هایتان بوسه می‌زنم، بازوانتان را به گرمی می‌فشارم، عرق پیشانی­تان را پاس می‌دارم و از ژرف نای وجودم خسته نباشید می‌گویم.

اندیشه‌تان پر ایده، بازوانتان پر توان و دست‌هایتان پر برکت باد

منصوریزدی‌زاده
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

منبع: می‌متالز

عناوین برگزیده