تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۳۰۸
کد خبر: ۲۰۸۱۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من»

‌می‌متالز - هفتمین جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با حضور بانک‌های کشور در حال برگزاری است.

به گزارش می‌متالز، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار می‌شود و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

شاخص ارزیابی انتخاب برترین بانک در این جشنواره، نظرات و دیدگاه‌های مردم درباره خدمات بانک هاست چرا که مردم به‌عنوان شاخص اصلی سنجش کیفیت و عملکرد، مهم‌ترین نقش را در این مسیر ایفا می‌کنند.

ایجاد فرصت نظر دادن مشتریان بانک‌ها درخصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ایجاد ارتباط بی‌واسطه میان مدیران ارشد بانک‌ها و مشتریان، ایجاد زمینه افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیند‌های تصمیم‌گیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانک‌های کشور و... از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

در این جشنواره درخصوص خدمات بانکی از مشتریان بانک‌ها نظرسنجی اینترنتی به عمل می‌آید.

«بانک اصلی شما کدام بانک است؟»، «با شنیدن نام بانک خود اولین کلمه‌ای که به ذهن شما می‌آید، چیست؟»، «آیا از بانک در حوزه آموزش نکات امنیتی و نحوه استفاده از خدمات بانکی راضی هستید؟»، «بیشترین استفاده شما ازکدام یک از خدمات بانک است؟» و «مهمترین دلیل شما برای انتخاب بانک و افتتاح حساب چه بوده است؟» سوالاتی است که در این جشنواره از مخاطبان پرسیده می‌شود.

لینک شرکت در جشنواره بانک محبوب من

منبع: بانک ملی ایران

عناوین برگزیده