تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۳۶۲
کد خبر: ۲۰۸۲۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تهویه مناسب برای معدنکاران حادثه‌دیده طزره نصب شد

‌می‌متالز - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از نصب تهویه مناسب برای معدنکاران حادثه‌دیده معدن زغال‌سنگ طزره در دامغان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، ایرج رئیسیان در تشریح آخرین فعالیت‌های امدادی انجام‌شده برای کمک‌رسانی به دو معدنکار حادثه‌دیده در شهرستان دامغان اظهار کرد: بر اساس اعلام معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، تهویه مناسب برای اکسیژن‌رسانی به دو معدنکار محبوس در این معدن نصب شده و هم‌اکنون در حال کار است.

او گفت: امید داریم اگر آوار روی سر دو معدنکاری که در تونل ۴۲ معدن زغال‌سنگ البرز شرقی گرفتار شده‌اند، ریزش نکرده باشد، این دو کارگر زنده بمانند؛ ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: تیم امداد و نجات با ایجاد دو دستک در حال تلاش هستند و امکانات شهرستان دامغان نیز با هدایت فرمانداری این شهرستان بسیج و در اختیار امدادگران گذاشته شده است و امیدواریم این معدنکاران پرتلاش را زنده نجات دهیم.

دو کارگر از روز گذشته بر اثر حادثه‌ای که در معدن زغال‌سنگ طزره در دامغان رخ داد، در معدن حبس شده‌اند و پیگیری‌ها نشان می‌دهند علی‌رغم تلاش‌های فراوان صورت‌گرفته، نیرو‌های امدادی هنوز به حادثه‌دیدگان نرسیده‌اند.

عکس خبر تزئینی است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده