تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۴۷
بازدید: ۲۶۷
کد خبر: ۲۰۸۲۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون امور صنایع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

بهره برداری از ۷۰ واحد صنعتی استان در سال ۱۴۰۰

‌می‌متالز - معاون امور صنایع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از بهره برداری از ۷۰ واحد‌های صنعتی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: هدفگذاری برای احیای واحد‌های صنعتی راکد استان نیز ۱۰ واحد در نظر گرفته شده است.

به گزارش می‌متالز، محمدکاظم منزوی با بیان اینکه ۷۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در استان چهار محال و بختیاری در حال تکمیل است که طبق برنامه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند، گفت:این در حالی است که تعداد واحد‌های صنعتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان بیش از این تعداد است، اما برای امسال افتتاح ۷۰ واحد هدفگذاری شده است.

معاون امور صنایع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین حوزه در سال گذشته ۱۳۵ پروانه بهره‌برداری در استان صادر شد که از این تعداد ۸۵ واحد ایجادی و ۵۰ واحد توسعه بوده است.

وی از بازگشت ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که هدفگذاری سال ۹۹ احیای هشت واحد بود.

منزوی افزود: امسال نیز بازگشت ۱۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در استان هدفگذاری شده است.

معاون امور صنایع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های صنعتی، خاطرنشان کرد: امسال برای اعطای تسهیلات به واحد‌ها شاخص‌هایی در نظر گرفته شده که در قالب طرح «تام» تعریف شده است.

وی گفت: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی در محصولات منتخب است و اختصاص به ساخت تولید و بی‌نیاز کردن از واردات و توسعه صادراتی غیرنفتی دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده