تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۱۴
بازدید: ۲۲۳
کد خبر: ۲۰۸۳۹۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

فروش فخوز با رشد ۹۴ درصدی در فرودین ۱۴۰۰ همراه شد

‌می‌متالز - گزارش منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ شرکت فولاد خوزستان با نماد "فخوز" منتشر شد و بر اساس آن میزان فروش انجام شده در یک ماهه سال ۱۴۰۰ با رشد ۹۴درصدی در مقایسه با فروردین ۹۹ همراه شده و بیلت و بلوم محصول پرفروش این شرکت فولادی در فروردین ۱۴۰۰ بوده اند.

به گزارش می‌متالز، بر پایه اطلاعات منتشر شده در کدال، میزان فروش انجام شده شرکت فولاد خوزستان در یک ماهه فروردین برابر با ۳۳،۹۴۱،۳۷۷میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش، سهم بازار داخلی ۱۵،۰۶۰،۸۰۶میلیون ریال و سهم بازار صادراتی نیز ۱۸،۸۸۰،۵۷۱میلیون ریال بوده است. بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی بیلت و بلوم داخلی به ارزش ۸،۴۰۰،۵۳۵میلیون ریال بوده و بیشترین درآمد حاصل شده از صادرات از فروش بیلت و بلوم صادراتی بوده به ارزش ۱۴،۸۲۹،۹۸۸میلیون ریال بوده است.

بر اساس این گزارش میزان محصول تولید شده در یک ماهه فروردین ۱۴۰۰ از سوی شرکت فولاد خوزستان تولید ۱۸۱هزارو۶۵۴تن بیلت و بلوم داخلی، ۱۴۷هزارو۳۵۲تن اسلب داخلی و گندله به مقدار ۵۰۵هزارو۹۰۵ تن بوده است.

در مجموع می‌توان گفت: شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سال مالی خود تا پایان فروردین ۱۴۰۰ فروشی بالغ بر ۳۳،۹۴۱،۳۷۷میلیون ریال داشته است که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته که عدد ۱۷،۴۹۸،۹۴۷میلیون ریال به ثبت رسیده، با رشد ۹۴درصدی فروش همراه شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده