تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۲۰۸۴۳۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه:

ایفای مسوولیت اجتماعی فولاد مبارکه بی منت و برای مردم است

‌می‌متالز - رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه گفت: ایفای مسوولیت اجتماعی در شرکت فولاد مبارکه اجتناب ناپذیر است و از اهم برنامه‌های این شرکت قلمداد می‌شود و مدیریت ارشد این شرکت نیز از طیب خاطر و رضای دل به این مهم می‌پردازد و همواره حامی مردم بوده است.

به گزارش می‌متالز، سید رسول موسوی، رئیس توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اهمیت ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: فولاد مبارکه نگاه ویژه‌ای به مقوله مسوولیت اجتماعی دارد و هرجا که شرکت فولاد مبارکه توانسته در این راستا گام بردارد اقداماتی انجام شده است.

وی افزود: شرکت فولاد مبارکه سعی کرده است، متناسب با درخواست‌ها و با نگاه بی منت و با خط مشی اولویت بندی شده به درخواست متقاضیان و در راستای توزیع متوازن سازمان به مسوولیت‌های اجتماعی اقدام کند.

موسوی با تاکید بر نگاه همگرایی صنعت با جامعه در قالب ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: در همین راستا بر اساس دستور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و با اهداف تعیین شده در چارچوب قوانین شرکت درصدد برآمدیم تا در توسعه فضای فیزیکی اداره کل پزشکی قانونی مساعدت کنیم که خوشبختانه هم به ثمر نشسته است.

وی با تاکید بر جایگاه مسوولیت اجتماعی صنایع بزرگ دنیا گفت: امروزه ایفای مسوولیت اجتماعی در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و صنایع اجتناب ناپذیر است و به عنوان اهداف اصلی و مهم شرکت به آن نگریسته می‌شود و در دستور کار مدیریت ارشد سازمان قرار دارد چراکه بنگاه‌های بزرگ اقتصادی نظیر شرکت فولاد مبارکه نقش بسزایی نسبت به مسائل اجتماعی پیرامون دارند.

موسوی به ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه در ایام کرونا گریزی زد و توضیح داد: فولاد مبارکه همزمان با شیوع ویروس کرونا در راستای مسو لیت‌های اجتماعی خود علاوه بر تجهیز بیمارستان‌ها به ارزش تخمینی ۱۲۰ میلیارد تومان، در تامین بیش از ۱۲ هزار تن اکسیژن رایگان مراکز درمانی ایفای نقش کرد و با این اقدام علاوه بر آسودگی خاطر به متولیان امر و نجات جان بیماران به ایجاد بازار سیاه اکسیژن پایان داد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده