تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۲۲
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۰۸۸۷۹

عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه شهریورماه امسال به اتمام می‌رسد

‌می‌متالز - استاندار اردبیل گفت: درصدد هستیم تا شهریور ماه امسال عملیات زیرسازی پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه را به صورت کامل به اتمام برسانیم.

به گزارش می‌متالز،اکبر بهنامجو ظهر امروز در بازدید از پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اظهار داشت: امسال سه هزار میلیارد ریال برای پروژه راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافته که در حال حاضر عملیات روسازی این پروژه آغاز می‌شود که در این زمینه بخشی از اعتبارات امسال اختصاص یافته و به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: راه ریلی اردبیل تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد که در این زمینه درصدد هستیم هر چه سریع‌تر عملیات تکمیل پروژه را با شتاب ادامه دهیم چرا که این موضوع به عنوان یک پروژه مهم با جدیت در دستور کار است و درصدد هستیم تا شهریور ماه امسال عملیات زیرسازی پروژه را به صورت کامل به اتمام برسانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: تأمین اعتبارات مالی پروژه با یک هزار میلیارد تومان در سال گذشته در نظر گرفته شده و امسال ۳۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از محل فاینانس داخلی به پروژه در نظر گرفته شده است که در این زمینه به دنبال تأمین اعتبارات هستیم.

بهنامجو در ادامه نسبت به احداث پروژه اصلی هشجین به سه راهی سرچم - اردبیل نیز خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم این پروژه را نیز هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانیم که برای اتمام آن در حال حاضر ۱۵ میلیارد تومان اعتبار لازم است تا بتوانیم در موعد مقرر آن را به تکمیل برسانیم.

وی اظهار کرد: عملیات خاکبرداری با تلاش راهداران در حال اجراست و به همین منظور برای بهسازی و تعریض جاده تمهیدات لازم به عمل آمده است که امیدواریم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات و موانع موجود را به حداقل برسانیم که این مساله بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده