تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۲۰۸۹۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تبریک کریتی ثانی به مناسبت روز کارگر به همکاران تلاشگر در خانواده بزرگ زغال سنگ طبس

‌می‌متالز - انسان با همت و تلاش خود میتواند بیافریند و این زیباترین تعبیر از قدرت و ارزش کار و تلاش آدمی است که به او چنین جایگاهی والا می‌بخشد.

به گزارش می متالز، انسان با همت و تلاش خود میتواند بیافریند و این زیباترین تعبیر از قدرت و ارزش کار و تلاش آدمی است که به او چنین جایگاهی والا می بخشد.

هفته کار و کارگر فرصتی است تا بار دیگر ارزش والای کار و تلاش را به یاد آوریم و تاثیر بی انکار این جوهره ذات انسانی را بر رشد و شکوفایی جامعه بشری بیش از پیش احساس نماییم و ایمان داشته باشیم که "همه ذرات عالم کارگرند" در راه کسب رضایت خالق بی همتا.

قشر عظیم کارگری شریف‌ترین طبقه اجتماعی است که گردش چرخ های حیات صنعتی و اقتصادی جامعه، حاصل تلاش و کوشش بی وقفه آنان بوده و تداوم حیات در بستر اجتماع را موجب می شود.

بی شک جامعه کارگری همانند همیشه، پرچم دار خط مقدم جهاد اقتصادی است تا چراغ #تولید را پرفروغ تر از گذشته نگه دارد و با عزم و اراده ای استوار، در راه آبادانی و سربلند ایران عزیز اسلامی، استوارتر از همیشه گام بردارد.

همکاران تلاشگر در خانواده بزرگ زغال سنگ طبس

پروردگار مهربان را شاکریم که در سایه الطاف کریمانه الهی و همکاری و همت همیشگی تمامی ارکان شرکت، همچنان در مسیر پیشرفت گام برمی‌داریم و نقش هایی ماندگار از کار مجدانه و تلاش مجاهدانه در جدال با طبیعت برای کسب روزی حلال را بر صفحات تاریخ معدنکاری زغال سنگ ایران به یادگار ثبت می نماییم. مفتخریم که در این جهاد اقتصادی، علیرغم وجود همه مشکلات و سختی ها، شانه ها را در زیر بار مسئولیت استوار کرده ایم تا قله های تولید زغال‌سنگ کشور را برای #هفتمینسالمتوالی با گام های اراده فتح کنیم و گامی دیگر در تثبیت جایگاه زغال سنگ طبس به عنوان #بزرگترینتولیدکنندهزغالسنگایران برداریم.

#روزجهانیکارگر فرصت مغتنمی است تا بار دیگر از همکاری، همراهی، تلاش و کوشش یکایک شما همکاران عزیز در تمامی ارکان شرکت قدردانی نمایم. امید که با تداوم این همت و پشتکار، شاهد استمرار روزافزون توفیقات خانواده بزرگ زغال سنگ طبس در مسیر خدمت به منطقه و میهن باشیم و زیربنایی قابل اطمینان برای #توسعه و #پیشرفت و #آبادانی شهرمان و آینده روشن فرزندانمان بنا نماییم ان شاءا...

کریتی ثانی
مدیرعامل

منبع: بولتن نیوز

عناوین برگزیده