تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۰۹۱۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

فروش سیمان با قیمت دولتی ۳۶۵ هزار ریال

‌می‌متالز - مدیر کل صمت خوزستان با بیان اینکه قیمت مصوب هر کیسه سیمان دولتی ۳۶۵ هزار ریال تعیین شد، گفت: روزانه یکصد تریلر سیمان وارد اهواز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، امیر حسین نظری با اشاره به نوسانات قیمت سیمان در استان، اظهار کرد: به منظور حذف دلالان از بازار سیمان و ساماندهی فروش این محصول ۲۰ معتمد را جهت عرضه سیمان با قیمت دولتی در اهواز مشخص شد.

وی با تاکید بر نصب تابلو‌های قیمت دولتی سیمان در مقابل واحد‌های صنفی، افزود: عاملان تعیین شده باید سیمان را با قیمت مصوب هر کیسه ۳۶۵ هزار ریال به فروش برسانند.

مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه روزانه حدود یکصد تریلر سیمان وارد اهواز می‌شود، گفت: هر تریلر حدود معادل ۲۵ تن است که با این رقم یعنی روزانه ۲ هزارو ۵۰۰ تن چیزی حدود ۵۱ هزارو ۵۰۰ کیسه وارد اهواز می‌شود.

نظری بیان کرد: شهروندان عادی که برای انجام کار‌های تعمیراتی منزل نیاز به سیمان دارند می‌توانند تا ۲۰ کیسه سیمان به قیمت دولتی خریداری کنند، اما بساز بفروش‌ها و کسانی که پروانه‌های ساختمانی دارند می‌توانند تا ۵۰ کیسه سیمان با قیمت دولتی دریافت کنند.

وی با اشاره با برخورد با متخلفانی که اقدام به فروش سیمان بر خلاف قیمت بازار کرده‌اند، عنوان کرد: در روز‌های اخیر بالغ بر ۴۰ واحد صنفی متخلف فروشنده سیمان و مصالح ساختمانی جریمه شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده