تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۲۸
کد خبر: ۲۰۹۲۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

شرکت فولاد هرمزگان می‌تواند به یکی از پایه‌های فولادی کشور تبدیل شود

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت فولاد هرمزگان با حضور مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صمت استان و مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس با اشاره به اقدامات برای رونق صنایع در استان، عنوان کرد: رونق واحد‌های صنعتی در هرمزگان از مهمترین برنامه‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان از ابتدای فعالیت تاکنون بوده است که با دستاورد‌های بزرگی همراه بود.

به گزارش می‌متالز، دکتر ایرج حیدری با تقدیر از تلاش‌های مدیر عامل سابق فولاد هرمزگان، تصریح کرد: مدیر عامل سابق فولاد هرمزگان با تلاش شبانه روزی و جهادی زمینه رونق این واحد مهم فولادی و صنعتی هرمزگان و کشور را با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها مهیا کرد.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای کمک به رونق شرکت فولاد هرمزگان بیش از ۳۰ مصوبه صادر کرد که با عملیاتی شدن آن‌ها بسیاری از مشکلات این واحد مهم فولادی مرتفع شد و مدیرعامل سابق فولاد هرمزگان از ظرفیت کارگروه برای رفع موانع پیش رو به خوبی استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: شرکت فولاد هرمزگان در زمینه تحقق اهداف صادراتی نقش بسزایی داشت و این شرکت با توجه به ظرفیت‌های که هرمزگان برخوردار است می‌تواند به یکی از پایه‌های فولادی کشور تبدیل شود.

وی اظهار داشت: در زمینه صادرات شرکت فولاد هرمزگان با موانعی روبرو بود که استان با اتخاذ تصمیمات عملیاتی این موانع را با همراهی مدیرعامل مرتفع نمود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، با اشاره به مشارکت خوب فولاد هرمزگان در اجرای مسئولیت اجتماعی، گفت: شرکت فولاد هرمزگان در زمینه مبارزه با بیماری کرونا، مدرسه سازی و سایر بخش‌ها همواره پیشگام بوده و مدیرعامل سابق نقش بسزایی با همراهی هیات مدیره در تحقق این مهم داشتند که جای تقدیر دارد.

وی در همین خصوص افزود: با مشارکت فولاد هرمزگان نقطه عطفی در اجرای مسئولیت اجتماعی از سوی صنایع پایه گذاری شد که مطالبه مهم نمایندگان و اقشار مختلف مردم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: مدیرعامل جدید شرکت فولاد هرمزگان با قوت برنامه‌های توسعه و رونق شرکت فولاد هرمزگان را دنبال کند و در زمینه مسئولیت‌های فعال و پویا باشد و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها بهره گرفته شود.

حیدری افزود: اجرای مسئولیت‌های اجتماعی از سوی صنایع مطالبه عمومی است و ضروری از سوی کلیه واحد‌های صنعتی مستقر در استان با قوت تداوم یابد.

در پایان این نشست از زحمات فرزاد ارزانی مدیر عامل سابق شرکت فولاد هرمزگان تقدیر بعمل آمد و آقای عطااله معروفخانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت فولاد هرمزگان معرفی شد.

منبع: قلم

عناوین برگزیده