تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۳۹
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۲۰۹۳۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت لحاظ تصمیمات ویژه برای کمبود سیمان

‌می‌متالز - اگر وضعیت سیمان در کهگیلویه و بویراحمدمناسب نیست از خروج سیمان جلوگیری شود.

به گزارش می‌متالز، مدیر کل تعزیرات این استان در خصوص کنترل مشکلات بازار سیمان گفت: جرایم بسیار بالا با اشد مجازات برای محموله‌های مختلفی از محصول سیمان که بعد از ممنوعیت خروج آن توقیف شده بود، در نظرگرفته شد.

صالحی با بیان اینکه در هفته‌های گذشته خودرو‌هایی که حامل محموله‌های سیمان بودند و قصد خروج از استان داشتند توقیف شدند، ادامه داد: هرگونه تخلف در بازار سیمان با شدیدترین برخورد‌ها همراه خواهد شد به گونه‌ای که جریمه‌ها و برخورد‌ها جنبه بازدارنده داشته باشد.

وی ادامه داد: مسوولان صمت استان باید در حوزه سیمان نظارت بیشتری داشته باشند.

صالحی گفت: با توجه به قیمت بالای سیمان در استان‌های همجوار از نیروی انتظامی تقاضا شد از خروج محموله‌های سیمان بدون مجوز جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: مستقیما توسط کارخانه مارگون سهمیه برای استان فارس درنظر گرفته شده است از طرفی برخی موافق این سهمیه و برخی دیگر مخالف سهمیه برای استان فارس هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: اگر بررسی شود که وضعیت سیمان در استان مناسب نیست از خروج سیمان جلوگیری خواهد شد، زیرا باید نیاز استان در درجه اول تامین شود.

صالحی ادامه داد: باتوجه به میزان تولید سیمان در استان، این مقدار می‌تواند نیاز استان را تامین کند، اما اگر شرایط خاصی رخ دهد تولید سیمان در استان جوابگوی مصرف کنندگان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده