تاریخ: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۳
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۱۰۳۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در جریان سفر به شهرستان فیروزکوه انجام شد؛

بازدید و بهره برداری از واحد قالب سازی لوله‌های پلی اتیلن در شهرک صنعتی فیروزکوه ۱ توسط وزیر صمت

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به شهرستان فیروزکوه از گروه صنعتی متال که در زمینه قالب‌سازی لوله‌های پلی اتیلن فعالیت دارد، بازدید به عمل آورد و طرح توسعه این واحد را مورد بهره‌برداری قرار داد.

به گزارش می‌متالز، این طرح تولیدی که در شهرک صنعتی فیروزکوه (یک) قرار دارد زمینه اشتغال ۱۵ نفر را فراهم آورده است.

برای طرح توسعه در این واحد تولیدی تاکنون ۱۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان این بازدید ضمن گفتگو با دست‌اندرکاران و مدیران این واحد تولیدی از نزدیک در جریان مهمترین مسائل، ظرفیت ها، توانمندی‌ها و همچنین مشکلات این واحد تولیدی (از جمله نیاز به تسهیلات جهت خرید ماشین آلات تولید) قرار گرفت.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از ظهر امروز (شنبه) به منظور بازدید از چند واحد صنعتی و شهرک‌های صنعتی به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه (استان تهران) سفر کرده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت و جمعی از مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و دبیر این ستاد، فرماندار و امام جمعه فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی و مسئولان این شهرستان در این برنامه‌ها وزیر صمت را همراهی می‌کنند.

علیرضا رزم حسینی «وزیر صنعت، معدن و تجارت» در پایان برنامه‌های خود همچنین نشستی با صاحبان صنایع شهرستان فیروزکوه در گروه صنعتی متال خواهد داشت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده