تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۱۰۵۴۸
‌می‌متالز - در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است که بانک‌ها را قادر می‌سازد در محیط در حال تغییر، برنامه‌ها را با خواست مشتریان منطبق سازند.

به گزارش می‌متالز، در پیام مدیر عامل بانک صنعت و معدن آمده است: در عصری که آن را عصر ارتباطات نام نهاده اند، روابط عمومی پلی ارتباطی میان بانک‌ها و ذینفعان آنان است که بانک‌ها را قادر می‌سازد در محیطی که پیوسته در حال تغییر و دگرگونی است، برنامه‌ها و اهداف خود را با خواست و نیاز مشتریان و ذینفعان منطبق سازند. یک روابط عمومی کارآمد از سویی با دستیابی به اطلاعات مستند و شفاف، بانک‌ها را قادر می‌سازد در دنیای رقابتی به گونه‌ای چابک عمل کنند و از سوی دیگر با اطلاع رسانی به موقع در خصوص گستره خدمات و امکاناتی که بانک‌ها برای مشتریان خود فراهم می‌آورند، نقشی ارزنده در موفقیت و اعتلای آنان دارند. افزون بر آن روابط عمومی یکی از ابزار‌های مؤثر در مدیریت افکار کارکنان یک مجموعه است که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده به مدیران ارشد سازمان در جهت ایجاد و گسترش تعامل و تفاهم مثبت یاری رساند. نام گذاری روزی به نام ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت و نقش کلیدی و مؤثری است که این نهاد به عنوان یک بازوی فکری قابل اعتماد در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی بر عهده دارد. اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب رسانه و فعالان پرتلاش این عرصه به ویژه همکاران ارجمندم در روابط عمومی بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سربلندی همگان را از خداوند منان خواستارم.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)