تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۲۱۰۵۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

روابط عمومی‌های فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان در میان برترین‌ها

‌می‌متالز - تندیس رتبه برتر جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان به فولاد مبارکه و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، در شانزدهمین دوره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان از اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه برتر این جشنواره به روابط عمومی این شرکت‌ها رسید.

متن نوشته شده بر روی تندیس و لوح افتخار شرکت فولاد مبارکه در شانزدهمین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان اصفهان که به امضای استاندار اصفهان رسیده است عبارت است از:

«هزاره سوم را دنیای ارتباطات نامگذاری کرده اند. دنیایی که در آن کارگزاران روابط عمومی می‌توانند با رویکرد ارتباطات راهبردی، نقش آفرینان توسعه سازمان‌ها باشند و با تلاش حرفه‌ای و علمی، سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کرده و گسترش دهند.

نظر به اینکه براساس ارزیابی و رای هیئت داوران شانزدهمین جشنواره روابط عمومی سال ۱۴۰۰ آثار ارائه شده در زمینه برنامه ریزی و ارزیابی اثربخشی/روابط عمومی دیجیتال/ارتباطات رسانه ای/محتواسازی/رویدادپردازی/مسئولیت‌های اجتماعی/حائز رتبه برتر گردیده، تندیس و لوح افتخار جشنواره تقدیم می‌شود. امید است با اتکال به پروردگار مهربان، در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان ایران بیش از پیش موفق و سربلند باشید.»

شرکت سهامی ذوب آهن نیز در محور‌های ارزیابی در زمینه اطلاع یابی و افکارسنجی و روابط عمومی دیجیتال برتر شناخته شد.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده