تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۳۲۴
کد خبر: ۲۱۱۰۸۲

سرکشی به ۱۸۰ همسایه ایستگاه‌های مترو در پویش «همسایه؛ سپاس»

‌می‌متالز - شرکت مترو تهران در تداوم پویش «همسایه؛ سپاس» از ساکنان املاک پیرامونی ایستگاه‌های اقدسیه و مرزداران قدردانی به عمل آورد.

به گزارش می‌متالز، سید مجید هاشمی، مسوول واحد بسیج شرکت مترو که اجرای پویش مذکور را عهده‌دار است، اظهار کرد: پس از طراحی پویش «همسایه؛ سپاس» در آذر ماه ۱۳۹۹ که با هدف قدردانی و عذرخواهی از همسایگان کارگاه‌های عمرانی مرتبط با احداث ایستگاه‌های مترو صورت پذیرفت، سال گذشته به دنبال افتتاح ۷ ایستگاه میدان قیام، شهید اشرفی اصفهانی، چهل‌تن دولاب، آهنگ، شهید ستاری، یادگار امام (ره) و تربیت مدرس، ضمن سرکشی به همسایگان این ایستگاه‌ها با اهداء لوح تقدیر، یک شاخه گل و یک کادوی ناقابل، از بیش از ۵۰۰ صاحب ملک و کسبه محل بابت زحمات متحمل شده در طول سال‌های ساخت ایستگاه دلجویی شد.

وی ادامه داد: در واقع این ساکنان املاک مجاور ایستگاه‌های در حال احداث هستند که در طول ساخت و ساز ایستگاه‌ها، بیشترین آزار و اذیت را تحمل می‌کنند و بدین لحاظ مسوولان امر خود را مکلف به عذرخواهی از آن‌ها می‌دانند. امسال نیز بعد از افتتاح ایستگاه‌های اقدسیه در خط ۳ و مرزداران در خط ۶ مترو، طی دو روز متوالی در مجموع از ۱۸۰ همسایه این دو ایستگاه قدردانی به عمل آمد تا بلکه گوشه‌ای ولو ناچیز از زحمات و مشکلات ناخواسته تحمیل شده به ایشان جبران شود.

هاشمی در پایان صحبت‌های خود گفت: این پویش که با اقبال مردم و خصوصاً ساکنان املاک پیرامونی ایستگاه‌های در حال ساخت و تکمیل مترو همراه شده است، ادامه پیدا خواهد کرد تا شرکت مترو بخشی از وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی خود را به نحوی انجام داده باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده