تاریخ: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۱
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۱۱۳۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید چهره‌های سرشناس از غرفه بانک توسعه تعاون

‌می‌متالز - دردهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس، رییس قوه قضاییه، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور ازغرفه بانک توسعه تعاون بازدید کردند.

به گزارش می‌متالز، در دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس، حجت الاسلام و المسلمین رییسی رییس قوه قضاییه، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و علی‌اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور از غرفه بانک توسعه تعاون بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدید‌ها شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون و سیدعلی میرفخرایی معاونت فرهنگی این اداره کل، توضیحاتی در خصوص اهداف، راهبرد‌ها و اقدامات توسعه‌ای بانک ارائه دادند.

رییس قوه قضاییه در این بازدید ضمن تلاش از تدابیر و اقدامات توسعه‌ای بانک، پیام قدردانی خود را به خاطر خدمات و تلاش‌های ارزنده، به عموم همکاران بانک ابلاغ نمود. شایان ذکر است غرفه بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از حامیان اصلی دهمین نمایشگاه نوآوری، طی روز‌های ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت در محل پارک فناوری پردیس دایر بود و در مراسم اختتامیه نیز پس از انجام قرعه‌کشی جایزه ویژه بانک توسعه تعاون به برگزیدگان رقابت استارتاپی رویداد اینوتکس شامل تسهیلات ۳ میلیارد ریالی اختصاص یافت.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده