تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۷
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۱۱۵۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جزئیات برگزاری نخستین رویداد ایران‌پراپ‌تک/ تاسیس مرکز نوآوری «مسکن تک»

‌می‌متالز - رییس هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو جزئیات برگزاری نخستین رویداد ایران پراپ‌تک را تشریح کرد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا احمدیان اظهار داشت: این رویداد ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از این رویداد برای بانک مسکن، اعلام حضور و ورود به بحث «نوآوری و تکنولوژی» در حوزه ساختمان است، افزود: با توجه به اینکه هدف از این رویداد ایجاد اکوسیستم نوآورانه در صنعت ساختمان است، به منظور تبدیل ایده‌ها به محصول، طرح‌های منتخب به مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها معرفی می‌شوند؛ که این از فرصت‌های ارزشمند رویداد ایران پراپ تک است.

رییس هیات مدیره ناواکو ادامه داد: ما در بانک مسکن به این جمع بندی رسیدیم که نیازمند یک مرکز نوآوری در صنعت بانکی و ساخت و ساز هستیم؛ مرکزی که بتواند ارتباط بین صنعت ساختمان و صنعت بانکی برقرار کند.

احمدیان تاکید کرد: بنابراین رویداد ایران پراپ‌تک (Iran Proptech) از این جهت تعریف شد که هم ظرفیت‌های بازار را بسنجیم، هم اعلام حضور کنیم و هم با ایجاد یک اکوسیستم، در جهت فضای نوآورانه در حوزه ساخت و ساز گام برداریم.

وی در خصوص نحوه فراخوان و میزان استقبال کسب و کار‌های نوپا از این رویداد گفت: فراخوان دعوت از علاقمندان در اسفندماه توسط صندوق نواوری و شکوفایی منتشر شد و به تبع آن بانک مسکن نیز برنامه‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی لازم را انجام داد. ضمن اینکه یک سایت مجزا در مجموعه ناواکو راه اندازی شده است تا اطلاع رسانی علمی رویداد هم از این طریق صورت گیرد.

احمدیان با اشاره به فرصت ۴۵ روزه برای ثبت نام از متقاضیان گفت: در این بازه زمانی ۳۵ شرکت ثبت نام کردند که در مجموع ۲۸ شرکت با احراز شرایط لازم، برای حضور در رویداد کاندیدا شدند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها در ۲ روزی که رویداد برگزار می‌شود، می‌توانند توانمندی‌های خود را عرضه کنند، درباره جزئیات برنامه‌ها در طول برگزاری رویداد ایران پراپ‌تک توضیح داد: در این رویداد چند اتفاق رخ می‌دهد، یکی از اتفاقات مهم حضور ۳۰ شتاب دهنده است.

رییس هیات مدیره ناواکو تاکید کرد: این شتاب دهنده‌ها علاوه بر اینکه تفاهم نامه همکاری با مرکز نوآوری «مسکن تک» منعقد می‌کنند، می‌توانند به صورت مستقل در حاشیه رویداد با شرکت‌ها مذاکره و تفاهم کنند. در این فرآیند شبکه فعالیت مرکز نوآوری مسکن تک تکمیل خواهد شد.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران شادا

عناوین برگزیده