تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۸
بازدید: ۲۴۸
کد خبر: ۲۱۲۰۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری دو جلسه مهم برای صف‌آرایی دولت در برابر تولید غیرمجاز رمزارز

‌می‌متالز - طی امروز و دیروز دو جلسه مهم در خصوص صف آرایی دولت در برابر تولید غیرمجاز رمزارز‌ها برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، روز گذشته وزرای نیرو و ارتباطات، جلسه مشترکی در خصوص نحوه شناسایی مراکز تولید غیرمجاز رمز ارز داشتند. در این جلسه مقرر شد وزارت ارتباطات با استفاده از تجهیزات خود در شناسایی مراکز غیرمجاز تولید رمز ارز به وزارت نیرو کمک کند.

همچنین امروز وزیر نیرو با حضور در جلسه ستاد اقتصادی دولت در خصوص تولید غیرمجاز رمز ارز و میزان استفاده ماینر‌های غیرمجاز از برق تولیدی کشور گزارش داده؛ همچنین تعیین تکلیف نحوه برخورد با تولید غیرمجاز رمز ارز در کشور در دستور کار این جلسه قرار داشت.

وزارتخانه‌های نیرو از بابت اعطای مجاز انشعاب و قطع انشعابات غیرمجاز، وزارت صنعت از بابت دادن مجوز به فعالان مجاز تولید رمز ارز و بانک مرکزی از بابت امکان تبادل پول و رمزارز‌های تولیدی در کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از بابت امکان رهگیری تولیدات غیرمجاز رمز ارز و نقش تولید مجاز رمز ارز در فناوری اطلاعات و وزارت کشور از بابت برخورد قانونی و سلبی با تولید کنندگان غیرمجاز، هر کدام سهمی را در صف‌آرایی دولت در برابر تولید غیرمجاز رمز ارز در کشور خواهند داشت.

به گفته وزیر نیرو، دولت تمامی ظرفیت خود را برای جلوگیری از تولید غیرمجاز رمز ارز و استفاده غیرمجاز از برق به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده