تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۷۸۶
کد خبر: ۲۱۲۲۹۷
سرویس خبر : اجتماعی

مهدی منصوریان بعنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن انتخاب شد

‌می‌متالز - رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق از انتخاب مهدی منصوریان به عنوان مدیر عامل این باشگاه خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رئیس هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق از انتخاب مهدی منصوریان به عنوان مدیر عامل این باشگاه خبر داد.

کاظم تفکری با اعلام این خبر گفت: برای اولین بار انتخاب مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن به صورت فراخوان برای شایسته گزینی و از اوایل فروردین ماه ۱۴۰۰ و در فضای مجازی و سایت‌های خبری اطلاع رسانی گردید.

تفکری ادامه داد: از متقاضیانی که این توانایی را در خود می‌دیدند دعوت کردیم با تکمیل فرم اطلاعات شخصی در این طرح ثبت نام و فرم مربوطه را با مستندات لازم به آدرس باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن ارسال یا تحویل نمایند.

آخرین روز و مهلت ثبت نام ۳۱فروردین ماه ۱۴۰۰ اعلام شد و در مجموع ۱۲ نفر یعنی ۶ نفر مرد از بافق۴ نفر مرد از شهر یزد و ۲ نفر زن از بافق ثبت نام کردند.

رییس هیات مدیره باشگاه آهن ادامه داد: فرم‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و پس از بررسی مستندات، ۴ نفر از متقاضیان که بالاترین امتیازات را کسب کردند، برای مصاحبه دعوت شدند.

وی افزود:با توجه به مدارک، مستندات و مصاحبه صورت گرفته در این فراخوان، هیات مدیره باشگاه در جلسه مورخه ۱۴۰۰/۳/۱ آقای مهدی منصوریان را بعنوان مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق انتخاب نمود.

ضمنا نامبرده مسوولیت امور ورزشی شرکت سنگ آهن را برعهده و بعنوان دیگر عضو هیات مدیره در جلسات آتی حضور خواهد داشت.

منبع: بافق فردا

عناوین برگزیده