تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۲
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۱۲۳۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر مجتمع فولاد سبا مطرح کرد؛

ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی «مجتمع فولاد سبا» همگام با رکورد تولید/ بهبود کیفیت محصولات تولیدی گامی در جهت رضایت مشتریان

‌می‌متالز - مدیر مجتمع فولاد سبا گفت: هدف گذاری مجتمع فولاد سبا بر مبنای افزایش تولید کمی و کیفی محصولات تعیین شده است و در اردیبهشت ماه رکورد کیفی محصولات تولیدی این واحد صنعتی شکسته شد.

به گزارش می‌متالز، مصطفی عطایی پور اظهار کرد: مجتمع فولاد سبا در دومین ماه از سال جاری در راستای تحقق شعار سال، علاوه بر ثبت رکورد کیفی محصولات به میزان ۹۸.۴ درصد مطابق با سفارش مشتری، به رکورد تولید محصولات به میزان ۱۲۹.۳۴۰ تن و رشد ۶ درصدی نسبت به برنامه تدوین شده دست یافت؛ این رکورد در حالی به دست آمد که رکوردکیفی قبلی در این واحد صنعتی ۹۷.۶۱ درصد در مردادماه سال ۱۳۹۳ حاصل شده بود.

مدیر مجتمع فولاد سبا تصریح کرد: اجرای اقدامات اصلاحی تعریف شده درخصوص بهبود شرایط ابعادی، شکلی و دمای تختال‌های تحویلی واحد ریخته گری سبا در بهبود کیفیت محصولات تولیدی نقش داشته است.

وی اضافه کرد: بهبود شرایط تجهیزاتی و دستگاه‌های اندازه گیری مجتمع فولاد سبا و برگزاری جلسات کیفیت و گزارش و بررسی روند عیوب اصلی در راستای اقدامات اصلاحی هم درتحقق کیفی سازی محصولات مجتمع سبا موثر بوده است.

عطایی پور ارتقاء بازرسی‌های کیفی و تعاملات بین تیم‌های کیفیت و تولید را از ارکان مهم دستاورد کیفی سازی محصولات در این واحد صنعتی برشمرد و گفت: اهمیت کیفی سازی محصولات تولیدی در مجتمع سبا در رضایت مندی مشتری نهایی نهفته است چرا که مشتری درصدد تهیه باکیفیت‌ترین محصول است.

وی در پایان افزایش کمی و کیفی محصولات تولیدی در مجتمع سبا را ماحصل همدلی پرسنل این واحد در راستای بهبود مستمر و کاهش توقفات اضطراری، افزایش آماده به کاری خط و تعریف پروژه‌های بهبود در جهت افزایش سرعت تولید دانست و ازحمایت‌های تمام پرسنل که با روحیه جهادی درصدد تحقق شعار سال هستند، تشکر کرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده