تاریخ: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۶
بازدید: ۳۶۴
کد خبر: ۲۱۲۴۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اعلام قیمت جدید شن و ماسه در دنا

‌می‌متالز - رئیس صنعت و معدن شهرستان دنا از تعیین قیمت شن و ماسه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رئیس صنعت و معدن شهرستان دنا در خصوص آخرین وضعیت توزیع شن و ماسه در شهر زلزله زده سی سخت گفت: برای تامین شن و ماسه مشکلی وجود ندارد و مردم نگران ساخت و ساز‌ها نباشند.
باربد با بیان اینکه در چند روز گذشته برخی از کارخانه داران شن و ماسه به نشانه اعتراض کارخانه‌های خود را تعطیل کردند افزود: با اقدامات قانونی نظیر تکمیل فرم گزارش بازرسی و مکاتبه با دادستان مبنی بر اینکه این کارخانه‌ها فعالیت ندارند (به عنوان اخلال در نظم اقتصادی) ارسال شد.

باربد با بیان اینکه به محض تکمیل فرم گزارش بازرسی این کارخانه‌ها در عصر همان روز شروع به فعالیت کردند، اضافه کرد: در شرایط حاضر همه کارخانه‌های شن و ماسه دنا در حال تولید و فعالیت هستند.
وی گفت: با همکاری معاون فنی استاندار و معاون عمرانی و سازمان صنعت و معدن برای شن و ماسه قیمت جدید مشخص شد و به این منظور ماسه شُسته با قیمت ۳۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۳۵ تومان، ماسه بیس توافقی است.

رئیس صنعت و معدن دنا افزود: افزایش قیمت‌ها حدود ۲۰ درصد است یعنی قیمت ماسه شسته در قبل ۳۰ هزار تومان بود و قیمت جدید ۳۸ هزار تومان، ماسه شکسته قیمت قبل ۲۸ هزار تومان بود و قیمت جدید ۳۵ هزار تومان و شن بادامی ۲۰ هزار تومان بود و قیمت جدید ۲۵ هزار تومان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده