تاریخ: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۲۱۲۶۲۳
سرویس خبر : اجتماعی
مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه اصفهان:

قدرت روابط عمومی در صلاحیت و صمیمیت آن است/ باشگاه سپاهان تنها یک باشگاه ورزشی نیست

‌می‌متالز - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز در عصر ارتباطات به سر می‌بریم و با توجه به نوع مسوولیتی که برعهده روابط عمومی است، این بخش مهمترین واحد هر سازمان دولتی به شمار می‌آید.

به گزارش می‌متالز، علی ناظری در خصوص نقش روابط عمومی در سازمان اظهار کرد: روابط عمومی یک علم و از ارکان اصلی در هر سازمانی است که دستگاه یا سازمان را به هم پیوند می‌دهد. در واقع روابط عمومی روند اجرای برنامه‌های سیستم را تسریع می‌کند. در همین راستا مدیر روابط عمومی مشاور و امین مدیرعامل بوده و با تمام کارکنان در ارتباط است.

به گفته وی، روابط عمومی مهم‌ترین بازوی سازمان در جهت پیشبرد اهداف کوتاه­ مدت و بلند مدت است؛ از طرف دیگر لازم است که این بخش، اتفاقات درون و برون سیستم را رصد کرده و برای مجموعه فعالیت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی داشته باشد.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: با توجه به اینکه امروز دنیای ارتباطات است و واحد‌های فعال در این حوزه در همه جای جهان با یکدیگر در تعامل هستند در تمامی این موضوعات اطلاعات لازم رد و بدل می‌شود. مهم‌ترین بخش سازمان‌های دولتی روابط عمومی است؛ در واقع بخش روابط عمومی بزرگترین سرمایه هر سازمان و حیات درونی و بیرونی آن است.

ناظری افزود: با ایجاد ارتباط دو سویه بین سازمان و عوامل بیرونی می‌توان تحرک را در مجموعه ایجاد کرد و منجر به بروز شدن اطلاعات روابط عمومی شد.

مسوولیت سنگین روابط عمومی در سازمان

به عقیده وی، توسعه مشارکت، تبلیغات، مسوولیت اجتماعی و... دارای جایگاه مهمی در سازمان است که بیشتر آن‌ها توسط بخش روابط عمومی انجام و نهایی می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان درخصوص اقدامات برجسته باشگاه سپاهان نیز گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در پلتفرم‌های مختلف فضای مجازی فعالیت دارد؛ یکی از بزرگترین سرمایه ­های این این باشگاه، هوادارن هستند، بنابراین ما برای حفظ سرمایه انسانی خود، در زمینه تولید محتوا، مخاطب­شناسی و افکار­سنجی اقدامات خوبی انجام داده ­ایم و تعداد اعضای فعال در پیج رسمی در باشگاه را به ۱۸۵ هزار نفر رساندیم و برنامه داریم این تعداد به بالاترین مرحله برسد. همچنین بخش روابط عمومی در جهت انتشار اخبار و... در دیگر اپلیکیشن‌های ایرانی بومی مانند ایتا و سروش نیز فعالیت دارد.

فعالیت باشگاه سپاهان در رشته‌های ورزشی مختلف

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به ورزش بانوان گفت: فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان تنها به رشته ورزشی فوتبال محدود نمی‌شود. ما در چندین رشته دیگر نیز با درایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بخش بانوان نیز سرمایه­ گذاری صورت گرفته است.

علی ناظری ادامه داد: رویداد‌های مربوط به باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، مسائل ورزشی، اجتماعی و فرهنگی و... به صورت زنده روی بستر فضای مجازی پخش می‌شود که کاملا رایگان است. همچنین اولین استودیو اختصاصی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز در سالن ۲۵ آبان در کنار ورزشگاه نقش جهان ایجاد شده است که بروزترین استودیو‌ها در کشور است.

به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان، در حوزه ارتباطات بین­‌الملل مطابق با تدبیر ساکت مدیرعامل  باشگاه با باشگاه‌های بزرگ دنیا ارتباط برقرار کردیم که می‌توان به بارسلونا، والنسیای اسپانیا، اینترمیلان ایتالیا، زنیت روسیه و کاوازاکی ژاپن و... اشاره کرد؛ همچنین با تعدادی از باشگاه‌های بزرگ دنیا عقد خواهرخواندگی داریم. در این رابطه با برخی دیگر از باشگاه‌های مطرح جهان برای تبادل اطلاعات در تمامی حوزه­‌های مرتبط با فعالیت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در حال رایزنی بوده و در آینده قرارداد‌های خواهرخواندگی جدیدی با بهترین باشگاه­‌های دنیا امضا خواهیم کرد.

سرمایه اصلی باشگاه؛ هواداران هستند

مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان افزود: با دیدگاه بسیار مثبت ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بخش فرهنگی باشگاه نیز فعالیت‌های بسیار خوبی داشته‌­ایم از جمله اقدامات فرهنگی اجتماعی صورت گرفته نصب سردیس سردار شهید قاسم سلیمانی قهرمان ملی کشور عزیزمان ایران اسلامی در ورزشگاه نقش جهان است که با حضور مدیران استانی و کشوری انجام شد.

وی درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه مسوولیت اجتماعی این باشگاه نیز گفت: با توجه به اینکه برخی از بازیکنان باشگاه جزو قشر محروم جامعه هستند، با آن‌ها قرارداد‌های طولانی ­مدت به امضا رساندیم. در همین ارتباط همچنین خانواده­‌های بی ­بضاعت را شناسایی کرده و بسته ­های فرهنگی و کمک معیشتی را برای این دست از اقشار جامعه تهیه کرده ­ایم.

علی ناظری ادامه داد: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، همکاری و تفاهم­نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره)، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، همکاری با خیریه‌های سطح شهر از دیگر اقدامات این باشگاه است.

در همین ارتباط باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی سطح شهر مشارکت داشته و در راستای توجه به آسیب‌های اجتماعی در استان بنگاه خیری‌ه­ای توسط خود باشگاه تاسیس و به درخواست‌های افراد بی­ بضاعت پاسخ داده می‌شود.

علی ناظری ادامه داد یکی دیگر از حرکات فرهنگی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تقدیر محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان از بازیکنان، کادر فنی و افرادی است که در گذشته برای باشگاه فعالیت نموده‌اند که قبل از هر بازی تیم فولاد مبارکه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان انجام می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان افزود: در بحث فرهنگ ایثار و شهادت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بازی‌های خارج از خانه که مهمان شهر‌های مختلف در کشور است با حضور در گلزار شهدای همان شهر با گلباران و ادای احترام به مقام والای شهدای عزیزمان با هماهنگی مقامات استانی همان استان از یک خانواده شهید دفاع مقدس، یک خانواده شهید مدافع حرم، مدافع امنیت و یک شهید مدافع سلامت تجلیل و تقدیر می‌کند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده