تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۴۶
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۱۲۷۹۹
سرویس خبر : اجتماعی

شرکت صبا فولاد خلیج فارس حامی ۱۰۰۰ یتیم هرمزگانی شد

‌می‌متالز - شرکت صبا فولاد خلیج فارس در راستای انجام مسوولیت‌های اجتماعی، حامی تعداد یک هزار یتیم تحت حمایت کمیته امداد در استان هرمزگان شد.

به گزارش می‌متالز، جلیل تراهی، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص گفت: شرکت صبا فولاد خلیج فارس به عنوان یکی از واحد‌های صنعتی مهم استان هرمزگان در راستای ایفای تکالیف مسئولیت‌های اجتماعی خود در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام (ره) استان هرمزگان مشارکت کرده و این شرکت حمایت از تعداد هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را عهده دار شدند.

تراهی افزود: توجه و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در حوزه تکالیف اجتماعی می‌تواند خدمات ارزشمند و اثربخشی به نیازمندان جامعه واستان در پی داشته باشد و امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های این بنگاه‌هابتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان هرمزگان را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت صبا فولاد خلیج فارس به واسطه حمایت ماهیانه از فرزندان ایتام و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، گفت: از سایر واحد‌های اقتصادی استان دعودت می‌شود در پویش ایران مهربان و حمایت از ایتام مشارکت فعال و اثر بخشی داشته باشند.

وی اظهار کرد: درحال حاضر ۱۵ هزار یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان می‌باشند که از این تعداد بیش از هشت هزار یتیم و هفت هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین هستند.

تراهی گفت: همه آحاد مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت و حامی یک یا چند فرزند یتیم و فرزند محسنین شوند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی هرمز

عناوین برگزیده