تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۱۲۸۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد تهران از دو واحد صنعتی فعال در حوزه صنایع پیشرفته بازدید کرد.

به گزارش می‌متالز، رضا نقی پور اصل در ادامه برنامه‌های خود برای بازدید از صنایع پیشرفته، با حضور در شهرک صنعتی شمس آباد استان تهران، از دو واحد صنعتی و دانش بنیان بازدید به عمل آورد.

در این برنامه که به دعوت رسمی مدیران شرکت‌های توسن سیستم شرق (تسکو) و کوشا فن پارس انجام پذیرفت، مدیر عامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با همراهی جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان صحا از خط تولید و بخش‌های مختلف این دوشرکت بازدید بعمل آورده و در جلسه با مدیران این مجموعه‌ها از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدند.

مدیر عامل صحا در این بازدید ضمن تجلیل از تلاش‌های نخبگان دانشگاهی فعال در عرصه صنایع پیشرفته گفت: خوشبختانه حضور نخبگان در عرصه فعالیت‌های صنعتی به ویژه در حوزه صنایع پیشرفته بسیار چشمگیر‌تر از گذشته است و این نوید بخش آینده‌ای خوب برای صنایع دانش بنیان و هایتک در کشور است.

نقی پور اصل افزود: رسالت وجودی صندوق حمایت از نخبگان در قالب شرکت‌های دانش بنیان و فناور و صنایع هایتک کشور است و در این مسیر و مأموریت با تمام وجود در خدمت این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها خاطر نشان کرد: امسال به منظور تحقق عملی شعار سال و همچنین در راستای پشتیبانی اصولی از صنایع فناور و هایتک، مانع زدایی را در دستور کار خود قرار داده و با تسهیلگری از طریق اصلاح فرآیند‌ها که از سال گذشته در پیش گرفته بودیم و کوتاه کردن زمان ارزیابی‌ها و همچنین کاهش مدت زمان ارائه خدمات، بنا داریم همچون سال گذشته امسال نیز به تحقق عملی شعار سال در حوزه صنایع پیشرفته جامه عمل بپوشانیم.

لازم به ذکر است شرکت توسن سیستم شرق (تسکو) از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت تجهیزات پیشرفته و قطعات کامپیوتر و تلفن همراه و همچنین شرکت دانش بنیان کوشا فن پارس از شرکت‌های فعال حوزه ساخت تجهیزات پیشرفته دندانپزشکی و دندانسازی از متقاضیان دریافت خدمات از صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور می‌باشند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده